Gå til innhold

Hva er prislappen på julegaven til dine barn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på hvor langt jeg skal gå opp i pris til min eldste datter på 5år. Min sønn som kommer til og være 15mnd på julaften så vi kommer ikke til og kjøpe lik dyr gave til han som til store søster.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte å kjøpe en Spiderman tv med dvd spiller..Kostet 1399,-

Babyen får noen leker

Skrevet

havner nokk kanskje på 700-800 pr barn

vi har en på snart 3 og ei på 1,5

Skrevet

rundt tusenlappen til eldste (hun er 8 år) minste er 2 så ca rundt 500. Men det er jo ikke så viktig hva det koster når de er små, de tenker jo ikke på det. Men etterhvert som de blir eldre og ønsker seg nintendo ds osc.blir det litt mer penger

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kjøper jeg leker, er det morro i et par dager, også blir det glemt.. Så antageligvis noe "billig" leker.. gidder ikke å legge sjela i det når det ikke blir brukt mer enn littegrann...

Skrevet

Hm, jeg har kjøpt en ting til 300 kroner.. og må kjøpe noe mer som skal være fra nissen..

Men han skal få nye ecco sko, ull tøy og sånt også.. men det gidder jeg ikke å pakke inn under juletreet..

Skrevet

Har ikke så god råd vi......så vi kjøper ikke så dyre gaver til noen. Barna mine får gaver til rundt 4-500 kr

Skrevet

Jeg mener at det er tingengaven/ som teller og ikke prisen.

Skrevet

De kommer til å få for ca 1000 kr hver seg. Kommer litt an på hva de ønsker seg, eller hva vi finner...

Skrevet

Kjøper ikke etter pris.. Kjøper alt det hun trenger som jeg kommer over. Har kjøpt to gaver for ca 250 kr, men handler helt frem til jul, så det blir minst 1500 kr ja... 1 år sist søndag...

Skrevet

Det aner jeg ikke ennå. Vet ikke helt hva hun skal få, men regner med at vi ender opp et sted mellom 100 og 1000 kroner:)

Skrevet

jeg kjøper for rundt 300 kr tenker jeg. største mann er 2 år da, å minste 5 måneder rundt jul. jeg skal kjøpe elias film, og den er svært populær her i gården, så alt annet bli fort glemt:P

Skrevet

400 kanskje.

Skrevet

Rundt 1000 til snuppa og babyen får vel noe ræl tenker jeg hehe, en ulldress eller noe :) hun er en mnd bare til jul så hun kommer nok ikke til å være så opptatt av gavene.

Skrevet

Den blir ikke høy.. Nei, men hun har akkurat fyllt 2 år og har ikke helt skjønt dette med jul enda. Hun kommer til å få så utrolig mye av besteforeldrene og tanter og onkler som skjemmer henne helt bort!

Vet ikke helt om jeg gidder kjøpe noe til jul en gang jeg, skal jeg være helt ærlig.

Blir nok av andre juler hun kommer til å få fine gaver av oss. Mulig hun får et marsvin til jul, for det ønsker nemlig jeg meg (og siden jeg synes det er litt flaut å ønske meg det i en alder av 30 år, så kan jeg skylde på henne;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...