bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 jjeg føler meg supergravid, har en skikkelig kulemage uten å være noe tykkere noe annet sted liksom... får høre at jeg har så liten mage?! Er i alle fall ikke noe mindre nå enn sist gang men ganske passe stor liksom vanskelig å forklare hvor stor mage man har kanskje men min er sånn at når jeg sitter så kjenner jeg livmora godt opp mot ribbeina og har en 10-15 cm "rett"mage utover...
-MtG- Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Den første gangen hadde jeg bare såvidt begynt å få mage i uke 24. Var ikke alle som kunne se den. Denne ganger var magen ganske stor. Hadde livmoren godt over navlen når jeg sto og jeg så veldig gravid ut:)
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Med nr 1 så trodde jeg at jeg skulle sprekke ;p var veldig stor og ble til og med sendt på ekstra ul for at legen trodde jeg hadde en kjempe baby der inne ;p Var 3700g og 49cm ved fødsel :-) Nr 2 så hadde jeg ikke så stor mage og la på det grønne heleveien på derre symfysemålingene.Lillebror var 3150g og 45cm. Men akurat hvor stor magen var er vanskelig og svare på :-)
Blåmandag¤ Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Får ikke så stor mage når jeg er gravid jeg, har ikke fått det de to andre gangene i alle fall. Er i uke 25 nå, og den er ikke så stor. Mange som kommenterer at magen er liten.
-MtG- Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Får legge til at jeg denne gangen hele tiden har ligget litt over det normalfeltet så symfyse-skjemaet da, og lå omtrent på gjennomsnittet sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå