Gå til innhold

hvor stor mage har/hadde dere rundt uke 24?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jjeg føler meg supergravid, har en skikkelig kulemage uten å være noe tykkere noe annet sted liksom... får høre at jeg har så liten mage?! Er i alle fall ikke noe mindre nå enn sist gang men ganske passe stor liksom :)

vanskelig å forklare hvor stor mage man har kanskje men min er sånn at når jeg sitter så kjenner jeg livmora godt opp mot ribbeina og har en 10-15 cm "rett"mage utover...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første gangen hadde jeg bare såvidt begynt å få mage i uke 24. Var ikke alle som kunne se den. Denne ganger var magen ganske stor. Hadde livmoren godt over navlen når jeg sto og jeg så veldig gravid ut:)

Skrevet

Med nr 1 så trodde jeg at jeg skulle sprekke ;p var veldig stor og ble til og med sendt på ekstra ul for at legen trodde jeg hadde en kjempe baby der inne ;p Var 3700g og 49cm ved fødsel :-) Nr 2 så hadde jeg ikke så stor mage og la på det grønne heleveien på derre symfysemålingene.Lillebror var 3150g og 45cm. Men akurat hvor stor magen var er vanskelig og svare på :-)

Skrevet

Får ikke så stor mage når jeg er gravid jeg, har ikke fått det de to andre gangene i alle fall.

Er i uke 25 nå, og den er ikke så stor. Mange som kommenterer at magen er liten.

Skrevet

Får legge til at jeg denne gangen hele tiden har ligget litt over det normalfeltet så symfyse-skjemaet da, og lå omtrent på gjennomsnittet sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...