Gå til innhold

Jeg knipsa lille på hånda! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg dør av dårlig samvittighet. Klarer ikke slutte å tenke på det. Hun er 16 mnd. Hva skal jeg gjøre med samvittigheten min? Hva skal jeg gjøre for å føle meg bedre. Tenker ikke på noe annet. Er 2 uker siden.

Hvor mye skade kan hun ha tatt? Stakkar lille. Jeg elsker henne høyere enn noe annet. Jeg angrer sånn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk på det..

Det er jo ikke som om du slo henne!

Og du angrer, og gjør det sikkert aldri igjen :)

Så da syns jeg virkelig ikke du skal ta det så tungt kjære deg :)

Skrevet

Vet du hva? det synes jeg du skal ta skikkelig med ro!!!! Hu har med all sannsynlighet ikke tatt noe som helst skade av det- hvordan skal hu ha gjort det? Da ser ejg for meg at du har smekket henne på hånda når hun gjorde noe hun ikke hadde lov til, med vanlig smekkestyrke- hvor hardt kan det bli??

Jeg har selv testet ut det å smekke barnet mitt på hånda flere ganger for ¨se om det å si nei for en større mening da.....hånda har blitt rød oppå, men jeg fikk bare et blikk og så så barnet på hånda og forsatte etter planene sin(som ikke var lov).

Har derfor ikke gjort det noe mer da det ikke hadde noen hensikt.

Kjære deg- ikke bruk energi på så små ting- det er nok flere og verre ting du vil komme til å oppleve som du gjør "galt" som mamma, men du blir ikke noe bedre mamma av å kaste bort masse energi på dårlig samvittighet!!

Bare ikke gjør det igjen når du har erfart at det ikke var "lurt" av deg :)

Skrevet

Huff... HI her igjen. Tusen takk for svar;);)

Det var godt å lese. Og jeg skal prøve å ikke tenke mer på det. Hun begynte å gråte da jeg knipsa henne. Det var grusomt.. og ja, det var fordig hun ikke hørte etter. Kasta mat på gulvet gang på gang. Stakkar.. ikke lett å forstå et NEI alltid.. ikke nå man er så liten.

Skal ALDRI gjøre dette igjen nei. Og det virket ikke.. hun hev enda mere mat på gulvet! Så jeg skal aldri gjøre noe sånt igjen. Elsker jenta mi så masse.

Angrer mer enn noe annet jeg har angra på.

Skrevet

jeg er ingen knipser selv, men du trenger ikke gå å ha så dårlig samvittighet, og hun har ikke tatt skade av det. Helt sikkert.

jeg fikk jo knips på handa selv som lita, men har ikke tatt noe skade av det. Så ikke tenke mere på det du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...