Gå til innhold

Til Oslo-jentene: Massage + litt til...? Fødsel på gang?


Ella og tre små blå <3

Anbefalte innlegg

Hei jenter, og takk for hyggelig treff!

Lovte jo at jeg skulle legge inn et innlegg her etter massage-timen min i dag og formidle videre om dette var noe å anbefale så seint i svangerskapet... Og svaret er definitivt "ja"! Utrolig deilig og avslappende, klarte til og med å ligge litt på magen, så lenge jeg fikk et håndkle under bekkenet for å stabilisere korsrygg og få bedre plass til magen. Men jeg måtte ha av all varme - varm nok som jeg er, he he.

Massage-dama, som heter Unni, trykket og masserte også på "sette igang fødselen områder", og her er bonusen jenter: Det ser ut som det kanskje har virket! Første kynnere/rier begynte allerede da jeg lå på benken for å slappe av før vi var ferdige. Det hele var litt diffust, kom og gikk, og jeg henta sønnen i bhg og har lekt med han her hjemme mens mensenvondt og kynnere har kommet og gått uten at jeg har lett etter system. Men nå, etter at han har lagt seg, har jeg satt meg ned og tatt tiden og det ser visst ut til at dette kanskje kan lede en vei (bare det ikke stopper opp!). Har nå ca. 5-6 min ml. hver ri... "Problemet" er bare at de varer så lenge sammenlignet med sist og hva jeg har lest, så blir litt usikker her... Vi får se. Tør liksom ikke helt å håpe:-)

Vil dere ha massage hos Unni er i alle fall stedet "dagens store høydepunkt" og tlf er 22 65 51 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var virkelig trivelig sist. Måtte gå litt brått, men er spent på om dere fikk avtalt nytt treff... Får følge med her på November klubben :-)

Høres utrolig deilig ut med sånn massasje. Tror jeg skal ringe og bestille time i morgen for neste uke. Kan ikke risikere å sette i gang ting for tidlig heller ;-) Har jo hatt plenty med kynnere i lang tid jeg, så er forsåvidt spent på om jeg merker forskjell når the real thing er i gang...

Lykke til videre med "ruginga", Ella! Krysser fingrene for at det går bra med dere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe fødsel på meg i natt, nei. Riene tok seg såpass masse opp og kom så tett at de ville ha oss inn på sjekk (spes. siden jeg var andregangsfødende med såpass kort tid siden forrige fødsel), men så stoppet det hele plutselig bare opp... Så her er vi, hjemme igjen og det er ingen tegn på umiddelbar fødsel:-( Mensenvondt har vedvart, men ingen rier siden kl 02 i natt. Fikk beskjed om at det kan gå timer eller dager/uker før det tar seg opp igjen, så da er vi like langt, he he - hardt å være andregangsfødende;-) Prøver nå å innstille meg på at dette kan ta tid... Kanskje planlegging av nytt treff til uka er på sin plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...