Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hva synes dere om navnet Charlie (eventuelt skrevet på andre måter også)???? Kan vel også legge til at barnefar er fra et engelskspråklig land...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Til jente eller gutt? For øvrig spiller det ingen rolle. Liker det ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Hvis det er til ei jente er det skikkelig tøft, hvis det er til en gutt høres det sossete ut.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Liker det godt til jente, men til gutt er det litt kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Charlie er vel strengt tatt sleng for Charles?
Gjest -<<- Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Jeg liker det. Men han bør antagelig få farens etternavn; Charlie Nordgutu eller Charlie Olsen og sånn blir litt sært.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 Jeg synes ikke det er så fint jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå