Hellinor Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Min samboer er på ketolyse, og det er mye jeg som kokkelerer :-) Han spiser egg og bacon, eggerøre, speilegg, mårpølse, salat med grønn salat, litt agurk og tomat, skinke, masse ost, seterrømme med krydder eller skinkeost som dressing, kylling, kyllingvinger, kjøtt med blomkål, sopp og brokkoli (gjerne gratinert med ost), ørret med grønnsaker, agurksalat og rømme, taco (kjøttdeig, salat, guacamole, tacosaus (medium fra first price), sæterrømme), ostelasagne (kjøttdeig med tacosaus og ost som plater), av og til atkins bar, pepsi max og vann så klart. Og sikkert mye annet også. Gått ned fra 25 kg siden 1. juli. Flink atte.
"Frostpinnen" Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Hei .Går ikke på den nå lengre men tok av meg ca 15 kg i sommer. Startet frokost med eggerøre av 2 egg og ca 5 skiver bacon , lagde avogtil ketolyse brød hadde da på ost eller marthas rekesalat, lørdag så hadde vi ketolysepizza , syns den var veldig god. Spiste mye fisk og rent kjøtt med masse grønnsaker også var jeg avhengig av lavkarbosjokolade som man kjøper på helsekosten. Ble litt rotete svar men men.
Alba44 Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Ulike salater, grønnsaker, kjøtt, mye fisk og kylling, oster, fløte, masse egg, bacon ++ Prøver å variere, men har tydelig favortittretter da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå