Gå til innhold

Jan Thomas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor høy er han, noen som vet? Pen og fascinerende er han iallfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker, me regnermed rundt 184 (sånn han føles ut når han står ved siden av meg...)

Skrevet

Noe sånt jeg kunne gjette på. Han er akkurat som min kjære når det kommer til høyden.

Vet du hvor høye top model-jentene er?

Skrevet

Nei, det vet jeg ikke... Men det kan jeg sikkert gjette meg frem til; 176 eller noe slikt... Kjenner ingen av top model-jentene... Kan hende han er litt høyere enn 184 forresten, men ikke høyere enn 186 hvert fall! Vanskelig å fastslå helt egentlig, men 184 føles veldig riktig.....

Skrevet

Hvor er han pen? Han er jo så stiv og oppblåst av Botox at han ikke ser ut!

Skrevet

han er så stygg at jeg kveiler meg, finnes ingen damer som liker han, dere er jo sjuke i skallen, ikke rart mange av dere sliter med merkelige unger dersom dere kunne oppa i høyet med noe sånt......

Skrevet

Synes han er stilig jeg! Men siden han er homo, så kunne nok ikke vi jentene havnet i "høyet" med ham ;-).

Skrevet

Hoppe i høyet, du liksom! Jeg sa at han var pen, ikke at jeg ville ligge med han.

Skrevet

hvor er det botox trynet pent? føsh!

Skrevet

Og når vi føyer til at det trynet er full av hemoroidekrem i tillegg, ja, da blir det skikkelig sjarmerende...

Skrevet

Uansett så er han en kjempe hyggelig fyr og jeg syns han gjør en god figur på topmodel.

Skrevet

Jeg blir kåt av J:T: jeg! Yum yum gimme some!

Skrevet

Hva feiler det deg da, stakkar???

Skrevet

Ingenting feiler meg!Smak og behag er det noe som heter!Sikkert mange som ikke kun tenkt seg din mann feks:)

Skrevet

Jeg kjenner Marita. Og hun er ca like høy som meg, jeg er 170. Er vel 170 + de som er igjen..

Skrevet

Hvis mannen din er femi-homo, siden det er det du liker, så er det faktisk litt stakkars deg, jo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...