Gå til innhold

1mnd og 4 dager over ikm!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg skulle hatt mensen 1.okt og ikke har jeg sett noe tegn til den...

hadde mye murringer og litt press nedover mot underlivet sånn ca 1 uke før forventa mens og 2-3 uker etter ikm.. men null tegn til tanta!

nå er jeg lei av å vente, så vurderer å bestille time til gynekolog..

Slutta på pilla i juli så er sikkert bare en veldig ureglmessig syklus, men lei av å vente blir man uansett..

og ikke kan jeg være gravid. har tatt 3 negative tester og har ingen tegn til graviditet..

Er det teit å dra til gynekolog pga dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har altså ikke hatt besøk av TR siden du slutten på pillen?

Skrevet

Hei!:)

Akkurat samme problem her! Samme "symptomer", men ingen mens! Så i går var jeg til akupunktør å vips i dag kom mensen:D Så jeg skal fortsette å gå dit å se om syklusen blir stabil:)

Det er vell ikke mye en gynekolog kan gjøre egentli, da jeg var til legen sa han at man måtte å prøvd i ett år før man fikk "hjelp"...:(

Men lykke til:D

Skrevet

hei

jeg sluttet selv på hormonpillen for en stund tilbake...har ikke hatt mensen siden og dette er nå 6,5 uker siden...veldig frustrerende....da jeg gikk på den hadde jeg mensen nesten annenhver uke og når jeg da bestemmer meg for å slutte og prøve,så får jeg ikke mensen i det hele tatt...:( har ikke hatt mensen på 2,5 mnd...hadde skikkelige menssmerter for 3 uker siden ,men ingen mens...har tatt en hel haug med tester og senest på lørdag...men den var seff negativ da også...vært hos legen og han sa at siden jeg har gått på hormonpille så kan det ta litt tid før mensen kommer,og at jeg ikke skulle bekymre meg enda..s¨å her sitter jeg da...og fortsatt venter...kommer til å bli sjeleglad da den først kommer at jeg tror aldri jeg har blitt så glad før som det jeg vil bli hehe...

har desverre ingen gode svar til deg,men ville bare du skulle vite at du ikke er den eneste som venter...:)

klem

Skrevet

jo jeg fikk mens ca en uke etter pilleslutt.

neste syklus gikk jeg 5 dager over ikm.

og etter "normal" syklus skulle jeg hatt mensen 1.okt. men den har jeg ikke fått...

Skrevet

Oi, det får en si!! Kanskje akupunktur er tingen??

jeg vet at det ikke er stort en gynekolog kan gjøre, men jeg skulle vært der uansett å tatt celleprøve, og han kan vel se at alt er i orden så jeg slipper å tenke på at det er noe galt..

Det ligger litt i familien med problemer i underlivet og jeg er livredd for at det skal være noe galt så jeg ikke kan få barn.. derfor jeg vil sjekke det..

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som venter og venter..

Håper vi alle får mensen snart:)

jeg kommer ihvertfall til å juble den dagen mensen kommer..hehe

Skrevet

Ja jeg sjønner godt at du vil sjekke det, bedre å vite at alt er bra og hvis det ikke skulle være det så får man hjelp fortere;) Krysser fingrene for at alt er som det skal:)

Jeg har hørt at akupunktur har hjulpet mange med å få stabil syklus. I går sa han til meg at han skulle forsøke å "løsne proppen" som satt i kroppen, å det gikk som bare det:D

Skrevet

Ble skrevet noe om å "få hjelp" hos gynekolog og vente et år.. Blødningsforstyrrelser kan man absolutt få sjekket før det går et år! Du kan gå til privat gynekolog (og betale litt..) eller få henvisning til gynekolog på sykehus (og betale litt mindre..), men du vil antagelig komme et stykke bak i køen der..

Sikkert greit å vente litt til for å se om det kommer i gang av seg selv, men jeg syns slett ikke du skal vente så veldig lenge!

Lykke til.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...