2SønnerSmå Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Jeg bare måååå ha norske epler,spiser mange kilo i uken..hehe..!
paula28 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Melk!! Og så blir jeg helt salig av lukten av kjeller, betong, sand og jord! Og vaskepulveret fra Neutral er også :-D Åhh, tror jeg må ta meg en tur ned i kjelleren nå, bare lukte og snuse litt før jeg legger meg, hehe!!
mozell Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Heldig du er som har dilla på epler da, er jo sunt og godt det:) her er det appelsinjus og sjokolade det går i....sukk....håper babyen kommer ut litt tidlig, ellers går vel vekten bare rett til himmels... Litt rart er det også at jeg syns alle lukter som har med bil å gjøre, som f.eks. eksos, bensin, ny asfalt, lukten INNI bilen etc. er helt topp...snålt! (ikke at jeg driver og sniffer hverken bensin eller eksos altså, hehe)
Frökensvår Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Lollipop saftis och isbitar. Ligger framför tvn med en kopp isbitar och äter det som smågodis, hehe
jente08 og gutt12 Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Melk! Drakk nesten ikke melk før men nå kan jeg drikke nesten en liter til frokost....merkelig!!!
Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Bananer og iskald lettmelk.....
jente08 og gutt12 Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Mange som har dilla på melk. Lurer på hvorfor nettopp melk? Noen som vet?
Gjest Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Melk er en kalsium kilde, vi har nok dilla på melk for å få i oss nok av kalsium tenker jeg:)
frøet76 Skrevet 4. november 2008 #10 Skrevet 4. november 2008 ISBITER! Jeg også spiser det som smågodt! he he....har aldri vært interessert i isbiter før nå på slutten av graviditeten. Utrolig rart. Dessuten liker også jeg lukten av kjeller og bod, og bensinlukt er bare himmelsk! Men det likte jeg litt fra før av også. Ellers har jeg fått dilla på Farris.
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 gulrøtter!! Stapper i meg så mange som mulig før jeg blir kvalm ( er allergisk)
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 5. november 2008 #12 Skrevet 5. november 2008 Smash, en pose hver kveld....min store last.
Gjest elissa2 Skrevet 5. november 2008 #13 Skrevet 5. november 2008 jeg måååååååååååååå (og da understreker jeg må)ha epler......spiser glatt 5 epler daglig jeg....
tessa888 Skrevet 5. november 2008 #14 Skrevet 5. november 2008 Jeg har ikke dilla på noen ting.. Men kan våkner om natten av og til og bare må ha brus men veldig sjeldent da..
venter på lille M.. Skrevet 5. november 2008 #15 Skrevet 5. november 2008 jeg må bare ha gullerot.... gubben kaller meg for kanin, for jeg går og tygger gullerot mye av dagen... han har gitt meg forbud mot å spise gullerot på senga, for det irriterer han at jeg knasker gullerot, når han skal prøve og sove.... har funnet ut at gullerot hjelper på halsbrannen min, så noe godt kommer det ut av knaskingen
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 5. november 2008 #16 Skrevet 5. november 2008 oi, du har vertfall dilla på noe som er sunt =D jeg hadde dilla på banan en gooood stund. Men nå, er det Piano sjokoladepudding og piano vanilje sause.. =( VEEELDIG USUNT! men har blitt såå hekta! Har faktisk aldri likt Piano sin sjokoladepudding..
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 5. november 2008 #18 Skrevet 5. november 2008 sure klementiner:-)
Eso Skrevet 5. november 2008 #19 Skrevet 5. november 2008 Klementiner, marsipan, pepperkaker, smultringer og den røde julebrusen fra Ringnes! (Er spes glad svigerfar nå siden han jobber i Ringnes, og kommer hjem med en kasse hver 14 dag til meg!! ) Jeg har ekstremt lyst på gulerøtter også, men det kan jeg ikke spise *vræl*!! Er allergisk, og forrige gang jeg spiste det, havna jeg på sykehuset med sprøyte i skinka!! Har ikke lyst til å risikere pustebesvær med lillen i magen..
MammanTilKjetil Skrevet 5. november 2008 #20 Skrevet 5. november 2008 Iste, sjokolade og sjokomelk! Hender jeg får lyst på gulerøtter, druer og bananer også, men ikke hver dag som det som er nevnt over=P
Bolla med en til Skrevet 5. november 2008 #21 Skrevet 5. november 2008 Sjokolade og vanilje muffins fra kaffebrenneriet mmmm. Eksos, bensin. Bilen kokte over her om dagen, jeg må inrømme at skuffelsen ga seg da jeg kunne stå å lukte på brent kjøleveske .
2SønnerSmå Skrevet 5. november 2008 Forfatter #22 Skrevet 5. november 2008 Bra det ikke bare er meg som har fått skikkelig Pica =)
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 5. november 2008 #23 Skrevet 5. november 2008 Jeg troe jeg spiser flere kg m lkementiner om dagen, hehe får vel overdose av c vitaminer eller noe..hehe.. Får helt fnatt om de ikke har de små søtsure gode klementinene i butikken, noen ganger har de noen svære som ikke er gode i hele tatt.. Er desverre også ganske på sjokoladen om dagen...
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 5. november 2008 #24 Skrevet 5. november 2008 eg berre MÅ ha isbiter, brio fløtekarameller og sure klementiner!! berre synd at det er få butikker som har brio karamellane, må kjøre et stykke for å få tak i dei, så det går mest i isbita og klementina
babyfrøken *mamma* Skrevet 5. november 2008 #25 Skrevet 5. november 2008 Jeg er også på norske epler- trangen!! (",) Men ikke hvilke som helst, må være de som er litt røde og litt grønne, ganske harde. Bare Ica og Ultra som har riktige typen såvidt jeg har sett ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå