Nullenusken Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Sitter hjemme alene i kveld, og jeg bare mååååååååå ha cola og pepperkaker!!!!!!!! Heldigvis står begge deler på bordet ved siden av meg.... Har også vært DESPERAT etter kylling til middag i det siste, så det har jeg hatt to dager på rad nå, hehe.... Bare måååååååååååå haaaaaaa det!!!!!!!!!! Våknet om natta for et par dager siden og bare MÅTTE ha kylling!!!! hehe..... Er sikkert hormonene i pergo'en som gjør meg på styr, haha... Er så hormonell at jeg sitter og sipper til alt for tiden.... Er ca. 6dpo nå...
2SønnerSmå Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Endelig en som høres ut som hun er like sprø og hormonell som meg ..hehe..!! Jeg bare MÅÅÅÅ ha mange kilo epler i uken,spiser sikkert mellom 5 og 10 kg på en uke,om det er tomt så kjenner jeg panikken komme krypende,og tårene er ikke langt unna om noen spiser det siste =)
Nullenusken Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 Hihi.... Artig at jeg er like hormonell som ei som er fødeklar da!!! Får håpe det er tegn på at pergo'en fungerer og at jeg får positiv test om noen dager da! *ler*
2SønnerSmå Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Det får vi satse på =) Lykke lykke til med prøveperioden deres da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå