Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Datteren min er 17 dager og denne gang vil jeg virkelig få til ammingen, synes det er noe stress med disse flaskene som må kokes osv (ammet bare førstemann i ca 2 mnd...) MEN som regel hver kveld nå så gråter Nathalie mye, hun spiser å spiser men blir liksom aldri mett, og da blir hun helt hysterisk hvis jeg ikke legger henne til brystet..akkurat som hun bare har ett skikkelig suttebehov..smokk er ikke så populært men går i nøden.. Fikk ett tips av en vennine at jeg skulle la det gå minst 2 timer mellom hver gang jeg ammet fordi den næringsrike melken trenger å bygge seg opp..men hva gjør jeg da i mens når ungen virker kjempesulten..?? Det eneste som hjelper er trilleturer da..men jeg kan ikke bare gå på tur når det passer om kveldene...er enklere på dagtid da!! I morgen for jeg besøk av en jordmor jeg kjenner,må virkelig få noen råd nå..for det er ganske slitsomt å sitte som ett meieri hele kvelden når den stakkars ungen ikke blir mett heller... Men jeg gir ikke opp, vil så gjerne amme lengre enn 2 mnd denne gang:)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Jeg satt og ammet store deler av kvelden den første tiden. Det er fryktelig slitsomt men det øker produksjonen i det lange løp. Jeg har ikke noen tro på at du må vente to timer mellom hvert måltid, men heller gi når hun ber om det.
-MtG- Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Jeg tror ikke du trenger å vente i 2 timer imellom. Jeg fikk beskjed om å legge til ofte om kvelden jeg. Og jeg satt med puppen ute i flere timer i strekk hver kveld i mange uker. Var stort sett bare amming som sto på planen på den tiden. Byttet pupp når det begynte å bli sårt:)
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Jo men hvis hun foreks har sovet ett par timer i vognen å spiser så blir hun skikkelig mett for da spiser hun mye..men om kveldene så "kose" spiser hun ofte...jeg tror ikke hun blir skikkelig mett liksom..men hun sover nå heldigvis nå
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Samme her..Tulla hang på puppen den første tiden-spesielt på kvelden..du må bare la hun få lov-har supergod effekt for produksjonen:-)) Ikke vent 2 timer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå