Matildesnusk + lille ups Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Tenkte å kjøpe digital fotoramme til noen folk til jul. Finner stort sett til 1200-1500 kr, men så kom jeg over en til 400 kr på pixmania. Hva tror dere om den? Hva er forskjellen på den og en til 1500 tror dere? dvs, er det verdt det å betale tre ganger så mye?
Matildesnusk + lille ups Skrevet 4. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. november 2008 Oi, her er link på den billige dersom noen vil se: http://www.pixmania.com/no/no/1435915/art/pixmania/digital-fotoramme-7-speci.html
mto2 Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Eg har studert ein del på digitale fotorammer i det siste, og både butikk-ekspeditørar og testar seier at du får det du betalar for. Kvaliteten på skjermen varierer veldig. I tillegg betaler du sjølvsagt ein del for ekstra-funksjoner som trådløs overføring og slikt.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 Ja okei. Trådløs overføring har jeg ingen bruk for, men det er jo akkurat det med kvaliteten på skjermen. Det er jo nesten som en "tullegave", for hvem har vel bruk for en digital fotoramme, sånn egentlig. Det er derfor jeg lurer på om jeg gidder å bruke noe særlig penger på det. .. hm..
hundemamma ♥ Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Det er veldig forskjell på kvaliteten, oppløsningen på bildene og størrelsen på rammen. Det er de viktigste kvalitetene. Deretter er det mange andre kjekke finesser som er greie å ha trådløs overføring, praktisk om du ikke vil "låse" en minnebrikke til rammen for å bruke den. Lyd, rammen viser også små videosnutter man har tatt opp på brikken. Har man film er det praktisk med lyd. Fjernkontroll, kjekt rett og slett spesielt om man har rammen på veggen f eks. Forskjellige programmer til fil/mapper/brukere. Men det viktigste er oppløsningen og kvaliteten generelt. Vi kjøpte en 10" fra Kodak og er veldig fornøyd med den. Var på Japan foto til 1300, satt ned fra 1800-1900. Erfaringsmessig får man det man betaler for og i stedet for å kaste bort 400-500 kroner på en ramme som ikke er bra, hadde jeg heller droppet det.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 4. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2008 Ja, du har rett i det. Jeg har faktisk brukt litt tid nå på å google og lese tester, og funnet ut at det ikke er noe lurt å bruke kun 400kr. Jeg får vurdere det litt mer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå