Oslo-71 modell Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Fant et tidligere innlegg om dette men ble ikke så mye klokere. Skal en måned til Brasil i januar/februar og tror ikke jeg gidder å ta med TFK-vogna. Hva er lurt? Kjøpe to triller eller en tvillingtrille? Hvilket merke? Gidder ikke bruke så mye penger på det, men ryggen må kunne legges ned og den må ikke være så tung... Noen som kan noe om dette???
moden mamma Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Vurderer det samme... Bøllefrøene har kjøpt en brukt trille, ligner litt på paraplytrille med for to som hun skal ha med på reise. Så smart ut! :-) Siden dere er to voksne uten flere barn ville jeg vurdert to enkle rimelige triller med nedfellbar rygg og kalesje... Enig med deg vedr å ta med "go-vogna" - har fått ødelagt vogna flere ganger på flyet....
bøllefrøene Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Hei jeg har kjøpt en brukt trille ja.veldig enkel men tror den skal funke. ryggen kan legges nesten helt ned.. gutta mine sover nå på det nest nederste hakket i tfk vogna..så er ikke lenger avhenging av å ligge helt rett. jeg endte opp med en trille fordi jeg fant en brukt til en grei pris, vurderte lenge to triller ( helst carrena.. eller hva de heter) med klype mellom ( sleges på babyshop og barnashus) ellers så jeg at babyshop hadde best utrvalg av tvillingtriller. men syns de var dyre jeg... jakt på finn.... skal si fra om jeg kommer over noen.. er ofte på finn.. ellers fant jeg ut noe jeg må ha nå.. har vært på fjellet nå der brukte jeg en sån stol du kan feste til bordet ( lånt av moden mamma).. de er geniale.. mange som anbefaler å ha med på reise.. det får jeg se om jeg tar meg plass til.. men hvertfall geniale når man skal besøke folk som ikke har barnestoler. bæremeiser anbefales også... lånte verdens_lykkeligste sine nå.. gutta digget det. snakkes på face oslo 71 modell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå