våre2gull Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 I følge terminkalkulatoren, er jeg nå 11+4, og er så innmari plaga med forstoppelse..det stopper helt opp rett og slett. Har lest at dette er normalt, men er det noen som har noen tips til at det kanskje kan bli bedre? Er også plager med stikk smerter i magen, når jeg får på do og når jeg legger meg ned. Noen som opplever det samme? Prøver å ikke være så veldig bekymret, da jeg vet at det er mye som skjer i kroppen nå i svangerskapet, men er litt godt å få vite om andre har det som meg:)
*emeline* Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Hei Kan du ikke prøve å spise en 3-4 svisker en dag og se om det hjelper mot forstoppelsen? Det gjør det nemlig med meg! Og hvis du kan få i deg mye drikke i løpet av dagen og gjerne gå en tur og bevege deg litt (vet ikke hvor aktiv du er, jeg har ikke vært aktiv så langt i sv.skapet) så hjelper det også på. Stikksmertene du kjenner i magen er livmorbåndene som strekker seg, det er helt normalt, men veldig plagsomt. Har det på samme måten, men heldigvis ikke så veldig ofte lenger. Jeg er 10+4. Lykke til
to-søte-små Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Jeg var svært plaget med dette i forrige svangerskap. Tok alle mulige slags remedier for å kunne gå skikkelig på do...det som hjalp var å drikke altfooor masse vann og gåturer KVAR dag!!
våre2gull Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 Takk for svar:) Får bli litt flinkere med å drikke vann tror jeg, det har ikke vært min sterkeste side akkurat! Godt å høre at det ikke bare er meg:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå