Gå til innhold

Noen her som har noen julegavetips til mannfolka våre?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Trenger noen tips.. står helt fast her jeg i år. Hadde egentlig tenkt å kjøpe ham playstation 3 til jul, men fant ut at det ble litt dyrt så nå vet jeg ikke.. han er en friluftsmann så kan jo hende det blir noe sånnt!

Håper på tips fra andre!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann ønsker seg ipod så det tenker jeg å kjøpe i år. Jeg vurderte lenge slike lave tursko(han har jaktstøvel fra før) for å bruke på dagsturer etc, men nå har han snakket om Ipod. Han hadde nettopp bursdag og fikk seg linse til kameraet sitt. I fjor fikk han Hagløfsjakke for å bruke på turer.

Hva med klokke, barbermaskin, turklær(alt fra jakke, sko, bukse,), smykke, vanlige klær, sko..hm ja, d var d jeg kom på nå:)

Skrevet

ÅÅ! Genialt innlegg, dette trenger jeg virkelig hjelp til. Det er så vanskelig å finne på noe til gutta! =D Skal følge godt med på dette innlegget :)

Skrevet

Kjæresten min elsker massasje, så tenkte å kjøpe et gavekort fra en eller annen massasje klinikk:)

Skrevet

Så gøy med svar! Flere goe tips allerede! Håper det kommer fler:)

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe Playstation 3 til ham...

Han ønsker seg sette veldig... men spørs om vi har råd...

Skrevet

Det var det jeg også ville gi ham, da han virkelig ønsker seg den (og ny hagle til 14.000):P Men vet ikke om jeg kan ta meg rå til det, synes det er mye for en spillemaskin. Mye annet fint også da:)

Skrevet

Min får hjemmekino-anlegg i år:)

Jeg så tv2hjelper deg forrige uke, og der var det test på slike, gikk rett på nett og bestilte testvinneren, så nå står den i kjelleren til svigers frem til jul:)

Skrevet

Hva kostet det hjemmekino-anlegget da? Så morsomt, det hadde han nok sikkert likt:)

Mange gode tips som ruller inn her! Så gøy å høre hva dere tenker og planlegger!:)

Skrevet

Jeg er rett og slett tom for ideer i år. Han kunne trenge litt klær, men jeg syns det er så kjedelig.

Jeg har lurt litt på å lage en kosepakke med masse forskjellig... Kinobiletter og en date (for oss to), en sjokolade jeg vet han liker godt, et gavekort på massasje, ja og alt jeg måtte finne på etterhvert.

Er litt fokusert på koselige pakker i år. Noe varmt som betyr noe for hver enkelt. Jeg er visst øm og gravid ;)

Skrevet

jeg vurderer bowlingkule...

Han er ikke iherdig spiller, men plages med å finne kule når vi er der...

Han har så store hender.

1200,- koster det...så er det vel evigvarende og tenker jeg...:-)

Skrevet

Kjøp han en Leatherman!!! (det er et multiverktøy for de som ikke vet det ;) )

Alle mannfolk har bruk for det!!

Skrevet

Tror jeg skal kjøpe jakke til han (Stormberg eller Bergans kanskje).

Har luksusproblem jeg. Min sambo kjøper alt han ønsker seg, uten å nøle. Hjemmekino til 35.000, 50" flatskjerm til 25.000, ipod, ny laptop, ny stasjonær pc, klær mm. arg...:)

Siden vi venter det lille underet i februar kan det hende det blir noe vi kan gjøre sammen som kjærester. Spa med middag:)

Håper på flere tips på denne tråden.

Skrevet

Tror kanskje det blir solbriller til han her i år enten rayban eller oakley, det er noe jeg vet at han har veldig lyst på.

Skrevet

Mitt første tips er; ikke kjøp playstation 3! Kjøpte dette til min kjære ifjor, og det er det eneste som fortsatt står i hodet hans. Han spiller dag ut og dag inn. Hadde ei venninne som anbefalte meg å ikke kjøpe det, men tenkte at såå ille kunne det jo ikke være. Men JO, så ille er det faktisk. :o) Alle er jo forskjellige da.. Er jo ikke sikkert alle vil spille så mye.. Så går det jo ann å kjøpe to kontroller sånn at man kan spille med, buzz er også kjempegøy og ment til flere personer. :o) Noe jeg ikke har rotet meg til enda..

Men, vil også anbefale et opphold på dr. Holms på geilo feks, i hvert fall for de som bor i fornuftig avstand.. Bestilte en helg der oss til bursdagen hans ifjor, og det var helt fantastisk.. Der har man mange muligheter når det gjelder ski, spa, turer osv.. Alle som jobber der er superhyggelige, og maten er helt fantastisk!!!

Skrevet

Han skal få sånt fjernstyrt leke- helikopter... Litt barnslig, men alle gutta jeg kjenner er så fascinert av dette! :-)

Skrevet

Min kjære elsker alt av lars monsen, så jeg ga han filmer i fjor av lars monsen. Men nå er sambo blitt litt motivert for å trene, men finner ikke plass til treningskort i økonomien vår. Så i år tenkte jeg kanskje å kjøpe et års, eller halvårs kort på treningsstudiet;) Kan vel tolkes litt frekt, men han vil trene, så da kan jeg gi han det:)

Skrevet

Fant det på nett for ca 4500,- Stikk inn på kelkoo.no og legg inn varen du vil kjøpe, så finner nettstedet frem til best pris:)

Skrevet

Hehe, hørtes ut som samboeren min, det. Og nå når jeg har et ekstra år fri uten lønn og lever på hans inntekt, blir det litt vanskelig å ordne med julegave til ham i år. Men håper å finne på noe lurt...

Skrevet

Jeg har kjøpt billetter til The Australian Pink Floyd Show i Oslo Spektrum :)

Skrevet

jeg har køpt to headset til motorsykkelhjelmene!! av den typen som han kan snakke med de andre kameratene som kjører sykkel OG med passasjeren han evnt har med seg, pluss at den tar inn telefon og gps :)

det koster 2500kr for en i motorsykkelforretningen, men så fant jeg AKKURAT den samme varen på cdon.com, til 999kr!!!! :) så da kunne jeg klare å kjøpe to :) en til han og en til passasjeren han har med seg :) juhuu

Skrevet

jeg har ønska meg nintendo wii da :) og den koster jo sitt den og... men må ha NOE å drive med når babyen sover i permisjonstida mi hoho

Skrevet

Hva med en GPS? Sånn til turbruk. Min mann ble veldig glad for den han fikk i fjor. Har brukt den kjempemye når vi har vært på turer i sommer :-)

Skrevet

Jeg sliter med dette også gitt. Det jeg har tenkt på så langt er riiflekurs, Gucci briller og Diesel klokke. Det er det jeg har på tapeten for nå. Han tror nok han får PS3, men det synes jeg rett og slett det ikke er verdt, så det kan han se langt etter PS2 får holde lenge!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...