Gå til innhold

Blir litt matt av mannen noen ganger......

Anbefalte innlegg

Skrevet

som i kveld hvor jeg kommer hjem 20.30. Det første som møter meg en poser med våte og møkkete dresser...... hvordan skal jeg klare å vaske + tørke de til i morgen? I stedetfor at han puttet de i maskinen med en gang han kom hjem. Neida de tørker sikkert kjempefint i posen..... og nei det er ikke første gangen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Menn er menn.... Jeg har lært meg å leve med det (i teorien).... hehe :o)

Istad spurte jeg gubben om han kunne ta skittentøyet fra badet og ut på vaskerommet...jadda, men å se at det kanskje trengtes å sette på en vask, det er vanskelig ;)

Skrevet

Han klarer vel å ordne det selv?

Skrevet

Har vi samme mann??

haha, skjønner ikke hva de tenker med.. er vel så vant til at vi ordner opp, men skjønner ikke at slikt må planlegges, spes klær som må være med i bhg hver dag..

Jeg var borte i 4 dager for noen uker siden, og jeg hadde nesten panikk med tanke på at han skulle pakke alt til bhg hver dag. Så for meg at de ville mangle både det ene og det andre... men det gikk visst fint det også... ;)

Skrevet

haha.. da greier sønnen min på 2 mer en mannen din palmesus.. hehe..

for han går ut med klærne sine på vaskerommet vær kveld og er kurven relativt full, stapper han alle klærne han når fram til inn i vaskemaskinen.. hahaha

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det gjør unga mine og! Tom han på 14 mnd har skjønt at klærne skal inn der.... håpløst

Skrevet

kanskje du skal si til Tom høyt sånn at pappaen hører det "jøsses kan du putte klærne i maskinen? du er jaggu smartere en pappaen din alt."

heheh.. kanskje pappa hadde blitt litt flau da og sønnen litt stolt?

Skrevet

Heter han Tom? Eller mente du t.om?=) Hehehe..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

min sønn heter ikke Tom, så tror det var fiktivt ;)

God ide, mor til gunnar!

Skrevet

Håpløst, kjenner til den desverre ;)

Ga litt opp en gang jeg fant en pose med tissetøy fra barnehagen under det ene skapet på badet, da hadde han tatt den med inn på badet men glemt å si fra til meg så posen hadde ligget der å koset seg på varmekablene i over en uke før jeg kjente den grusomme lukta.

Kunne bare kastes hele posen..

Det er noen ting mannfolk bare ikke klarer å tenke over tror jeg :) men det er i grunn like greit for da kan jeg tillate meg å ha mine irriterende uvaner jeg også hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...