Gå til innhold

HEI, på dere!!:)


KristineEmma

Anbefalte innlegg

Da er jeg her inne igjen gitt;) har ca termin 2 juli.. den som står nå værtfall:)

 

Jeg er da 20 år, og har ei lita tulle fra før, hun heter Emma Louise og er litt over 2 og et halvt år:)

 

og nå venter jeg en liten en:) så da blir jeg 2barnsmor:):):) var ikke planlakt men, glad er jeg uansett!:)

 

Noen fra vestfold området her da?

 

Og åssen er følelsen på dere andre? føler dere, dere gravide enda?

Jeg føler meg veldig gravid, magen er opplåst og gud og trøtt jeg er... hehe.. Med emma så fikk jeg mage med en gang nesten også stoppet det litt etter 3 mnd, også vokste magen igjen litt uti svangerskapet.. men jeg føler meg veldig gravid nå, og hormonene er på topp, og humøret svinger masse:) hehe...

 

KLem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og grattis med andremann :)

 

Jeg er 5 uker på vei idag. Følte meg ganske gravid for noen dager siden, en uggen øm følelse nederst i magen i tillegg til superømme pupper. Nå er det kun puppene som sier noe om at jeg er gravid, i tillegg til den positive testen da såklart. Fristende å ta en ny test og sjekke om den fortsatt er der igrunn....hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akuratt sånn har jeg også det, for noen dager siden var jeg super gravid ,kjennte det på hele kroppen, nå har det liksom stagnert litt, bare ømme bryster.

Blir kjempe bekymra jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej og gratulerer med nr.2 på vei:) Venter nr.2 jeg og.Termin 11.juli.Har ei tulle på 2 år og 3 mnd fra før. Føler meg ikke noe gravid enda jeg...litt stikkinger på den ene siden av magen nederst er det eneste jeg har kjent enda.Er jo bare 5 uker i dag da,så det kommer vel..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...