OhBaby! Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 åh,så spennende!!! er bare å vente to uker på ikm nå! :)hadde sex på søndag,og tenkte å ha i dag. forsåvidt så har vi sex når vi vil da.. men prøvde å tenke litt ekstra på det sia jeg har el nå. håper virkelig at det blir bebis av dette!! ALLE rundt meg er jo gravide,el har små..
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 såå artii=) har el jeg også nå!! så må vell ha litt sengekos ikveld! så er d bare å vente i spenning å se å håpe:p lykke til!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 morro å høre at EL endelig kom til deg ) du ventet jo sååå i helgen, så blir spennende 2uker på oss.
Små Einsteins Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Har også el idag, hadde sengekos i dagtidlig så håper det holder for idag hehe..Ja nå har vi 2 spennende uker foran oss.Blitt spådd av 3 stk at jeg blir gravid i nov.
*mitt største ønske* Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Hadde el idag jeg også, jenter=) Så håper at det har klaffa nå ,siden jeg har gått på min 3 pergokur, fikk til slutt en dobbel en..Har alltid hatt el av meg selv, så fikk pergo som et lite push=) Hatt sengekos lørdag,mandag,idag og tror jaggu vi kjører på imorra og torsdag også...hihi... Nå krysser vi fingrene jenter, TVI-TVI=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå