Gå til innhold

Eg har ein liten sladrehand...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde med son min på 3 år i butikken for å kjøpe farsdagsgåve. Gutten hadde sjølv bestemt at pappa skulle få bil i gåve. Ein lilla ræserbil var ønsket. Pappaen har lenge snakka om å kjøpe fjernstyrt bil til gutten (for å kunne leike med den sjølv...), så eg fann ut at det var ein passe farsdagsgave så dei to kan bruke litt tid i lag. Vi kjøpte gava. Den vart pakka inn i leikebutikk-gavepapir,så skulle gøyme den vekk før pappaen kom heim. MEN, så gjekk ikkje alt etter planen. Vi fekk ikkje tid til å gøyme pakken, og det første gutten seier når han ser faren er " Vi har kjøpt ræserbil til deg" og så viser han pakken. :)

 

Trur kanskje ikkje han skal få vere med å kjøpe så mange julegaver....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår sladrer om alt,hun er 2 år.

I går var hun alene mad pappan en stund på ettermiddagen.

Det første hun sier når jeg kommer inn døra er:Jeg og pappa har spist sjokolade!!!

(pappan ville nåkk ikke at mamman skulle vite om det) :D

Skrevet

Haha, minner meg om historien om da storesøsteren min ble med pappa for og kjøpe julegave til mamma da hun var liten. Da vi kom hjem, skjedde det et eller annet som gjorde søsteren min sur og da sa hun: Mamma, hvis du er sånn, så forteller jeg deg at vi har kjøpt øredobber i gave til deg!!

 

Hehehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...