Gå til innhold

Nå angrer jeg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angrer på at jeg så jordmødrene. Hvertfall da det ble akutt med ene babyen, der skuldrene satt fast, og de måtte begynne med gjenoppliving. Fyttikatta!! Takler ikke å se på sånt.

Nå vet jeg ikke om jeg tør å føde igjen!!

Sitter her tårevåt og fæl...he, he :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, eg blei ganske så kvalm då eg såg det... ikkje bra å bli minna om alt som kan gå galt...

Elles så er mitt tips når det er jormødreprogram: ha fjernkontrollen i handa og skru av lyden innimellom. Dei der skrika går gjennom marg og bein på meg. Er faktisk ganske stolt over at eg orkar å sjå. Det har gått 8/9 av svangerskapet før eg har orka å forhold meg til at eg faktisk må føde. Lykke til til oss:-)

Skrevet

skal være sååå glad du ikke så det denne ganga.. brutalt!!

Skrevet

i know.. jeg ble litt satt ut her jeg satt. hadde problemer med å få ut jenta mi ved sist fødsel, og nå fikk jeg litt småangst faktisk.

Skrevet

Syntes det var fælt å se på,småen min satt også fast =(

Dog ikke med skuldrene.

Men denne gangen har jeg "bestilt" drømmefødsel,så satser på at det går som smurt =)

Skrevet

reprise mandag

Skrevet

Er det setefødsel sånt kan skje? At de sitter fast med skuldrene, mener jeg, så hodet blir igjen? Eller er det sånn at bare hodet blir født? Mulig det er et dumt spørsmål, men...

Skrevet

Man kan se alle episodan på nrk1 nett :-) D gjore æ igår! Kanke si at æ angre, men fikk grøsninga da skuldra satt fast ja :-( Men va åsså mye bra da! :-)

Skrevet

Men finnes de svenske episodene på nett-tv da? Finner bare de norske episoden fra Buskerud Sykehus jeg....

Har du link sunnybeach?

Skrevet

jeg måtte sutre litt for det ja:)men det gikk jo heldivis bra.gleder meg jeg når jeg ser andre som føder:)kansje litt rar jeg men:)var grusom den hendelsen ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...