Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akutte smerter i navlen i stad. Da jeg fikk lagt meg ned gikk det heldigvis over på mindre enn 10 minutter. Noen som vet hva dette kan være? Er straks i uke 29...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Giina!

Jeg hadde det veldig mye da jeg gikk med dattenen min. Fikk høre at det er veldig normalt.

Det føles som om noen drar i snoren der inne..hvis du skjønner! Det begynner jo å bli trangt for de der inne, og de treffer sikkert noen nerver når de sparker eller snur seg!

Er ikke så mye plaget av det denne gangen, da han ligger så dypt, eller langt nede, men det kan jo komme. Men jeg har dog vært plaget med prematur kynnere.

Men kan du forklare litt mer?Om feks rett ved navelen eller litt lengere oppe. Følte du at du ikke kunne gå oppreist, at det ble verre da du gikk, og måtte puste veldig??

Skrevet

Fikk det når jeg stod oppreist faktisk, så jeg satte meg. Det hjalp heller ikke. Først når jeg la meg ned ble det bedre. Gikk over på 5 min kanskje. Akkurat slik du beskriver føltes det, at noen dro i snoren :) Sånn litt stikkende følelse. Dette var ganske så rett bak navlen. Og det var ikke godt å gå iallefall. Jeg fikk det samme igjen nå faktisk, men litt mer på ene siden av navlen nå. Jeg kjenner at han ligger høyt nå, så det er vel mest sannsynlig slik du skriver. Tror du ikke?

Skrevet

Jo hvis ikke kan det også ha vært kraftige kynnere! Og hvis du har barn fra før, vil kynnene være verre enn sist. Det har jeg slitt med denne gangen. Legen kalte det prematur kynnere. Fikk beskjed om å jobbe mindre, ikke bære for mye. Jeg jobber bare 40% da!Enn du da?

Skrevet

Jeg tror ikke det er kynnere for kynnere har jeg innimellom og da blir magen helt hard. Dette er mer en stikkende følelse om jeg kan forklare det sånn. Har i tillegg slitt noe med bekken her, så jeg jobber fra i dag av faktisk 50%. Blir godt med mindre jobbing nå. Merker at alt blir mer og mer slitsomt. Har forresten ingen barn fra før :)

Skrevet

Slik har jeg det også. Er nesten som om jeg får litt strøm i vanvlen som går nedover mot underlivet.

Utrolig ubehagelig, men tror kanskje det bare er når babyen sparker?

Uansett så er det ikke særlig godt for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...