Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Nettopp svelget noen kameler og spurt min søster om hun kan være barnevakt. Hun skulle sjekke kalenderen og diskutere med sin mann først og så ringe meg opp igjen *ugh* Jeg HATER å spørre om noen kan være barnevakt, men vi pusser opp og for å bli ferdige til jul er vi nødt til å raska på og det er jo ikke så lett med en 2,5 åring rundt beina. . Wrææææl, håper hun sier ja, noen som vil krysse fingrene for at de er i godumør og sier seg villige til å passe en liten krabat en helg?? Så var det ventetiden da, frem til hun ringer meg tilbake. . Usj
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 X er fingerne =) xxxxxxxxxxxxxxxxx dumt det er slik da =( skulle heller vært slik at hun spurte om å få ha knøttet =/ Min familie er på samme måte, hater å spørre de, men samboerens familie (som ikke er min sønn sin bi-pappa) er stikk motsatt, de spør om de kan få passe, og nukker sjelden. =) og de har 7 barnebarn =o mamma og de har kun vår.. =/ lykke til.. håper du får masse masse god hjelp
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Krysser for deg:-) Håper du får positivt svar:-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 Tuuuuusen takk:) Hehe den dagen søsteren min SPØR om hun kan få passe Noah, da står ikke verden til påske. Hun har fortsatt ikke ringt meg og jeg har krysset alt som kan krysset, beina mine sover og jeg blir bare mer og mer nervøs. . Rart man kan bli så satt ut av å vente på et svar:P
Tøysetipp Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Skjønner meg ikke på sånne som ikke stiller opp for dem man er glad i jeg. Og søsteren din apåtil.. Jeg passet nevøen min i helgen jeg (kjempekost) og skal passe to andre fadderbarn nå til helgen.. Krysser fingrene for deg, så klart :-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2008 Hun har mer enn nok med seg selv tror jeg. . Men hun sa ja til å passe han neste helg:)))))) Så tusen takk for kryssingen, det hjalp:D Weee, da blir det oppussing for alle penga og forhåpentligvis blir mye gjort på de dagene:) Weeeeeeee happysnappy (Trist at Noah skal være borte i 2 dager altså, men siden vi får 2 hele dager til oppussing i stede for litt her og litt der blir det mer tid til kos og lek senere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå