Gå til innhold

15 mnd kontroll - Milla har vokst masse:o))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig løsnet det, he he;o) Var litt spent i og med at det er to mnd siden sist vekt/lengde kontroll og hun, siden det, har begynt å gå skikkelig og å løpe - men hun hadde lagt på seg over 800g på to mnd! Og vokst 2,5cm. Blitt stor jente nå på 7870g og 72,5cm:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så flott. Herlig å slippe å bekymre seg over det!

(selv om hun er knøttliten i forhold til mine gutter som var 9,5 kg ved 5 mnd - he he) ;-)

Skrevet

Oj, det var en fin vektoppgang. Så flott!

Skrevet

Ja, det var deilig:o) Har vært tider jeg har vært litt stressa angående vekt-og høydeoppgangen hennes (eller mangelen på dette;o)) - men de siste mnd har jeg i grunn ikke stresset så mye over det siden prøvene på Haukeland var fine - hun er bare liten;o) Men greit å se at det skjer noe, at hun ikke er like liten hele tiden;o) Vet hun er liten for alderen, men det har jo sine praktiske øyeblikk, he he (som når hun vil bli bært rundt eller det at klærne passer leeeeenge;o))

Skrevet

Såååå flott vennen;);)

Nå skal dere bare slappe av. Tulla vokser seg stor;)

Julia veide 10 kg på 15 mnds kontrollen..hehe. Blitt kjempestor. 81 cm;)

Skrevet

Så bra da:o) Stor jente blitt jo:o) Ja, jeg vet jo at hun vil vokse etterhvert...bare spennende å se NÅR det skulle skje, he he;o) Litt kjedelig om hun blir mye mindre enn sine jevngamle når hun begynner på skolen for eks., men ser ut til å være i rute nå;o) Skal tilbake på 18 mnd kontroll og se om det holder stand - om hun fortsetter på den gode kurven - er jo det som har vært problemet, at hun ikke har fulgt kurven sin i det hele tatt....kanskje det har endret seg nå? :o) Hun spiser jo som en ulv for tiden - stupte nedpå tre brødskiver til frokost i dag for eks. Mer enn storebroren, det;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...