♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Noen som vet hvor jeg får tak i reflex vest til en liten pode på 2 år??
Snupi27 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 apoteket =) apotek1 har 50% rabatt på de nå
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2008 Takk for tips. Da får vi ta oss en rund og se til helga.
-MtG- Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Vi har kjøpt på Babyshop. Kosta 50 kr eller noe.
suseduse Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 vi fikk en gratis når vi handla på et vitus apotek i byen i helga
April♥love Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Her bestilte jeg: http://www.reflectil.no/Norge/nindex.htm God service, og rask levering. Jeg sendte mail og klaget på barnevognrefleksen, og da fikk jeg nytt med en gang=) Så nå har jeg to. Refleksvesten jeg kjøpte var fin siden den er åpen i ene siden, lettere å ta på... en de vi har fått gratis i banken.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2008 Hei du Tusen takk for godt tips. Da har jeg bestilt den minste vesten. Så har vi noe å hjelpe oss med til og fra barnehagen - er jo mørkt snart både når vi skal til og fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå