Gå til innhold

Dere 2 gangs gravide,når kjente dere liv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

mener sånn at dere kjenner det hver dag.. :) mener å ha kjent litt for noen uekr siden men nå INEGENTING! sist kjente jeg hverdag fra uke 14!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjent det hver dag denne uken og hardt slik at man kan kjenne det utenpå magen.:):):)

Er i uke 21 nå.

Har kjent liv fra ca uke 16, men svake bevegelser og IKKE hver dag. Og litt sånn type. "Nå ER det babyen jeg kjenner... eller?" Hmm... er det luft allikevel?"

Med førstemann kjente jeg ikke liv før uke 23/24.

Jeg har forresten morkaken foran denne gangen. Kanskje du har det også? Da kjenner man ofte liv senere. :)

Skrevet

Ca rett før jeg var 17 uker. Da hver dag etter. Morkaken ligger denne gangen bak, mens den sist gang lå foran. Likevel kjente jeg liv på samme tid sist gang. Men da var det ikke hver dag.

Skrevet

Jeg er i mitt 3 svangerskap og tror at jeg har begynt å kjenne liv nå i uke 14. Sparkene eller bobblene som jeg kaller de, er jo så svake ibegynnelsen. Kan jo være at det har vært noen spark i mellom tida, men at du ikke har tenkt over det for at de er så svake ennå. Kanskje barnet har snudd seg litt og sparker deg mot ryggen. Tror ikke du trenger å bekymre deg. Du er tidlig i svangerskapet, med min første kjente jeg ikke liv før i uke 18. Men man er stadig bekymret. Er slik selv jeg.

Skrevet

Første gangen kjente jeg i uke 17/18 ca. Denne gangen har jeg kjent det siden uke 14 tror jeg... Nå er jeg i uke 16 og kjenner det hver dag :)

Skrevet

Første svangeskap kjente jeg ikke noe før uke 21. Da lå morkaka på framsiden av magen. Denne gangen kjente jeg det i uke 12 og nå ligger morkaken på baksiden (ved ryggen min), og da kjenner man sparkene tidligere ifølge jormora på ultralyd.

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Med førstemann kjente jeg i uke 21, da lå morkaka ut mot magen altså foran.

Denne gang kjente jeg fra uke 15 :)) veldig overrasket over det og som jeg gjettet kunne vi se at morkaka lå bak mot ryggen denne gang.

Skrevet

Nå har jeg kjente det hver dag i det siste, men kjente første gang i uke 15. Er nå nesten 17 uker. Kjenner det ikke utenpå magen enda.

Sist så kjente jeg fra uke 17.

Skrevet

19+3 merket jeg det denne gang skikkelig. Da kunne sambo kjenne det på utsiden også! :D

Skrevet

Mitt 3.svangerskap og jeg kjenner ingenting. Er 18+3. Var på ul i går og så at alt er bra med lille jenta. Jeg har ikke morkake liggende på forveggen.

Med de første 2 kjente jeg liv fra uke 17.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...