Honningmelon Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Vi har ikke innmari god plass, så har ikke tenkt det skal kry av unger her :-)
Snupi27 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 jeg kan desverre ikke svare på spm for emilie er bare 15 mnd. hehe,, men jeg bare må si at om h*n går i bhg og dere har tenkt å invitere noen derfra og ikke alle så ikke heng opp innbydelser på plassene i bhg.. det er utrolig trist for de som ikke blir invitert.. lykke til med feiring =)
Anne-B. Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Vi inviterte 11 stk, noen fra bhg og venner. Vi leide et lekesenter her i studentbyen, her i leiligheta hadde det aldri i livet blitt plass.
Gjest Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Vi inviterte alle guttene i eldstemann sitt kull til 3 årsdagen. Ble vel 8 stk til sammen. Blir jo litt trangt, men det går jo for 2 timer ;-) Syns det mister litt av sjarmen å feire på "lekeland", men ser jo at mange velger den løsningen i dag.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Blir først neste år, men da kommer vi til å invitere alle 5 åringene på avdelinga hans =))
Honningmelon Skrevet 5. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2008 Å invitere alle i hans kull i hele bhg blir ikke aktuelt, for da blir det mange. Ca. 20 stk. Invitere de i hans kull på hans avd. er også litt vanskelig syns jeg, da det er flere der han ikke leker med, men leker mye med andre fra den andre avd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå