Gå til innhold

Anbefaling av brystpumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe man bør ha? Hva anbefaler dere, og hvor kan bør de evt. kjøpes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo litt an på hvordan det vil gå med melkeproduksjonen din da. Men vi venter et sykt barn, og jeg har kjøpt elektrisk. Vet jo at jeg vil få bruk for det. Men jeg valgte avent sin, har hørt mye bra om den.

Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale Avent sin elektriske. Den kan brukes manuelt også, men det ser jeg ikke helt poenget med når en først har el- pumpe(om strømtom og uten strømtilgang, så....)

Dene r veldig behagelig synes jeg. Og lett å bruke, samt at det er så utrolig praktisk med alt Avent har av utstyr å koble sammen. Fra frysebegre, flasker og smokker og alt kan brukes om hverandre- veldig lettvindt :)

Kjøpte en billigpumpe også- Boasson el noe slikt. Den var regelrett HELT JÆVELIG å bruke på mine pupper i alle fall. Klarte ikke og det kom ikke en dråpe ut, skikkelig smertefultl! Da så jeg virkelig hvor utrolig bra Avent sin er!

JEg kjøpte min brukt på Finn.no, ikke noe problem i og med at en steriliserer alt utstyr. Betalte vel 700 som er nesten halv pris- verdt hver krone!

Og kjempekjekt å ha masse morsmelk i fryseren å bruke innimellom når pappa skal mate om natte eller ellers :)

En annen ting som var veldig nyttig for meg, var melkeoppsamler til å ha på motsatt pupp av den du ammer på. Jeg lakk veldig masse, opp mot 90 ml på det meste!! Da var det kjekt å samle opp det og fryse ned :) Men nå var jeg heldig å ha masse melk altså.

Skrevet

om du vil kjøpe ny, så har de dem på apoteket og på reflex i alle fall

Skrevet

Jeg vil anbefale avent håndpumpe!

Brukte den sist, og da pumpet jeg meg til hvert måltid i ca 3 mnd. Synes den var bedre enn den el.pumpen på sykehuset...

Har kjøpt en ny en denne ganen, men akkurat samme pumpe.

Kjempe fornøyd:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...