Mini LK Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Har blitt så trøtt og sliten siste uka, er 25+5. Synd d var litt tidlig å bli d nå alt.
imami Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Jeg føler meg i fin form, bortsett fra at jeg får vondt i ryggen av å sitte... Er 26+0 i dag
bompymamma Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Er i uke 22, og er fortsatt kvalm og mye hodepine + begynner å bli veldig trøtt og sliten. Litt tidlig å begynne å telle ned ukene...
Mini LK Skrevet 5. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2008 Er i uke 26 og har det enda sånn jeg og bompymamma, er også blitt trøtt og sliten siste uken. Vil også helst telle ned men er jo lit lenge igjen. Regner nå bare med å være kvalm og uvell til slutten, håper bare det gir seg sekundet etter han er ute.
birrisj05.02.09 Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Har vel vært ganske heldig hele svangerskapet.. aldri vært kvalm, ikke spydd, ingenting.. men nå kjenner jeg at kroppen begynner å bli tung, og sliten.. og har vært en del plaga med vondt under føttene i det siste.. :/ Men jobber like mye enda.. og håper jeg holder ut iallefall til jul.. er 26+6..
Venter nr3 er 22 år Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 er gravid med 4 mann nå (28+1),og har væert heldig ikkekvalm,eller uvell..men merker at hummørsvingninegene har det vært en del av. De siste ukene merker jeg at jeg har blitt mere slitenkan jo komme av at jeg har tre barn og er i 40%jobb,og kjører og henter på skole og barnehagenn...puh!!! hektiskt...hehe. den siste uka har jeg blitt så sliten av å sitte...det presser oppover og jeg blir støl+at jeg får vondt i rygg...men kan jo ikke atå hele tiden heller---hehe men gleder meg til å være ferdig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå