Gå til innhold

Noen som har GMAIL (Google mail) eller er datakyndige? (samme som Skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva som skjer og er ikke noe stødig datamenneske.... Logger på mailen flere ganger om dagen og har ikke hatt problemer før det siste døgnet. Når jeg har forsøkt å logge inn det siste døgnet får jeg melding om "redirecting", lyden man får når man klikker på en link høres kontinuerlig med to sekunders mellomrom, før jeg får opp siden "Internet Explorer cannot display the webpage". Jeg kommer meg altså ikke inn på mailen min og det er litt krise for meg...

Er det noen som har gmail som opplever det samme problemet, eller klarer dere fint å logge inn? Til dere datakyndige: Hva skal jeg gjøre for å få tilgang til mailen min igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke hatt dette problemet med gmail.

jeg ville gjettet at noe er galt med nettleseren, ikke gmail, men hvis du kommer inn på alle andre slags sider i explorer, er det kanskje ikke det. hva med å prøve en annen nettleser bare for å teste? last ned feks firefox og prøv gmail der.

http://firefox.no/

Skrevet

Tusen, tusen takk for hjelpen! :-)

Skrevet

Har du lagret innloggingsinfoen din til Gmail på maskinen?

Jeg hadde problemer med noe lignende en gang, da måtte jeg gå på verktøy - alternativer for internett - og slett informasjonskapsler på loggen.. Også kunne jeg logge inn på nytt på Gmailen..

Av og til inni mellom så dukker dette problemet opp på min maskin, og da må jeg bare gjøre det samme om igjen..

Skrevet

Takk for tipset! :-) Bare en liten hake før jeg kan teste det: Hva blir "slett informasjonskapsler på loggen" på engelsk? Har typisk nok engelskspråklig maskin...

Skrevet

sitter ikke på explorer, men info.kapsler er i hvert fall cookies.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...