Gå til innhold

Noen som har GMAIL (Google mail) eller er datakyndige?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva som skjer og er ikke noe stødig datamenneske.... Logger på mailen flere ganger om dagen og har ikke hatt problemer før det siste døgnet. Når jeg har forsøkt å logge inn det siste døgnet får jeg melding om "redirecting", lyden man får når man klikker på en link høres kontinuerlig med to sekunders mellomrom, før jeg får opp siden "Internet Explorer cannot display the webpage". Jeg kommer meg altså ikke inn på mailen min og det er litt krise for meg...

 

Er det noen som har gmail som opplever det samme problemet, eller klarer dere fint å logge inn? Til dere datakyndige: Hva skal jeg gjøre for å få tilgang til mailen min igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha prøvd en annen nettleser eller fra en annen pc hvis du har muligheten til det. Virker helt fint hos meg, både i Opera og Internet Explorer.

Skrevet

gmailen min her har også funket som den skal idag..

Skrevet

hei, hadde det samme problemet en gang jeg også. Da brukte jeg en annen pc enn jeg vanligvis bruker. Mulig det var en gammel versjon av internet explorer eller at det var en annen nettleser jeg brukte. Jeg sier som de andre her: Prøv en annen nettleser.

Skrevet

Jeg hadde det samme problemet en gang, men fikk beskjed om at det var et problem med sikkerhetssertifikatet på den siden. Løsningen på problemet mitt var å oppdatere datamaskinens dato og klokkeslett. Datoen på dataen var feil og fikk derfor ikke adgang til kontoen min. Er jo ikke sikkert det er det som er feilen hos deg, men siden du ikke har fått noen andre tips så er det jo verdt å sjekke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...