Mom2Two Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Ved middagen i dag var det som vanlig et problem at 3-åringen ikke spiste. Vi har til tider store problem med dette. Midt i måltidet sier hun takk for maten, og jeg sier "Men du har jo ikke rørt maten, ***** ". Da tar hun på en gulrotbit og sier: "Sånn mamma, nå har jeg rørt maten", så går hun fra. Hva sier man til sånt da? :-p
Mille** Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Hehehe...ja når 3 åringen får det siste ordet vet man at man er ille ute. ;o) Har selv ei på 3 år som ikke er spesielt glad i middag, prøver å ikke gjøre noe nummer ut av det, men det er irriterende å bruke tid på å stå å lage sunne middager med fisk og grønnsaker som ikke blir spist....
Mom2Two Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 Ja, det er det som er så kjedelig, her bruker man laaaang tid på å lage næringsrike og sunne middager, så rører hun det knapt. Steker jeg bare karbonadedeig og lager pasta til, kan du banne på at hun langer innpå...
Mille** Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Hehe....ja i dag spurte 3 åringen med tydelig håp i stemmen, om vi skulle ha grøt til middag, for det går ned på høykant! Nei, vi skal ha fisk, var svaret hun fikk. Hjelper lite da at 10 åringen roper opp "NEI, ikke fisk nå igjen!" Søpla fikk mye å spise i dag gitt.... ;o/
Mom2Two Skrevet 4. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2008 Urk, kjenner meg definitivt igjen... 8-åringen eeeeeeelsker fisk, mens 3-åringen godt kunne levd på pasta og brød.... Kjedelig å kaste så mye mat er det også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå