tigergutt<3 Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 jeg har aldri tenkt over hvor mye bleier egentlig koster. Vi bare handler der vi er. Handler litt på Kiwi, litt rimi og litt rema. Vi bruker også både libero og pampers. Men nå synes jeg kanskje pampers er best på gullet!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Jumbo-pakkene på Rema har i alle fall vært billigst før. Nå får man jo Landlord-bleier på Rema også, tror jeg betalte 26,90 for en pakke med 44 bleier. Vi bruker Landlord på dagen, og Pampers Active Fit på natten.
Gjest mphs Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Kmmer ann på hvilken str. Rema har en eske med bleie nr.3 til 65 kr for 88 pampers bleier.
Mamman til 2 Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Dette lurer jeg også på! Vi benytter oss av bleieavtalen på rimi men er det billigere selv uten bleieavtale på rema1000?
Tante Gustava Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Vi bruker Pampers babydry 4. Syns den er absolutt best. Koster kr 70 for en jumbopack med 88 stk på rema. Har ikke regnet på det, men har hørt at de er billigst (er vel rimi som har bleieavtale på pampers ellers). Kiwi har avtale på Libero, men den syns jeg blir så hard og klumpete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå