flashdancepants Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Dere uten jobb nå; hva gjør dere for å komme i jobb? Og dere som endelig fant en; hva var vendepunktet? Alle slags tips mottas med takk. Gjerne også tips om hvordan jeg kan tenke på noe annet innimellom. Lei nå.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Jeg begynte på skole, tar nå generell studiekompetanse, som fjerde år på videregående.
Gjest Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Er selv arb.ledig.. det er ikke mye morro. hvertfall ikke når man ikke har krav på noe støtte sånn at man bare har 1 inntekt. det er tøft ! Det jeg gjør er jo å søke på alt jeg kommer over som jeg vet jeg kan mestre. f.eks butikkjobb. sånn som tidene er nå kan man ikke være kresen.. Etter å ha søkt så er det jo å vente på svar om evt intervju for å så dra på det.. det er ikke lett og det er tidskrevende.. en heltidsjobb i seg selv. men jeg håper du treffer blink snart og finner en jobb som passer deg og at du får jobben Masse lykke til
You can do it! Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Hei! Kjenner du til karriereprogrammet? Er et jobbsøkerkurs gjennom Nav som går over 6 mnd. Man får mye individuell oppfølging og hjelp til å analysere annonser/ skrive søknader. De har også en del tilleggsmoduler med bl.a gratis trening. Kanskje det kunne være noe for deg? Er godt å treffe andre i samme situasjon og en fastsatt tid til jobbsøk.
flashdancepants Skrevet 4. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2008 Takk alle sammen! Skal sjekke ut Karriereprogrammet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå