Gå til innhold

Er barberblader virkelig så dyre? (litt langt) hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo skulle på butikken i sted, handle litt melk og div..

Ba han om å dra på Rema 1000, forde der er det billigst. Jeg har 1100 kr, og de skal vi ha til den 13.

Da ble han dritsur da, forde at han ikke fikk dra på Meny, som ligger rett borti veien. For det kostet jo så mye i bensin til rema (5 min å kjøre).

Da gav jeg han beskjed om at sist han var på meny å handlet en pose med div, så kom det på 500,-. Hadde da en kasse cola i tillegg, så det var vel 370,- i div. Melk, brød,pålegg..

Så kom han hjem fra rema i sted då, å slengte kviteringen oppi trynet på meg, med beskjed om at det var like dyrt på rema, og det uten cola.. Kom på nesten 600,-

Satte meg ned å så over kviteringen, og der ser jeg at barberbladene koster 300 KR!!!

Så da var det bare nesten 300 kr i mat, å det er jo ok.

Men da siden han MÅTTE ha barberblader i dag, så har vi bare 500 kr å leve for til den 13.

Men er det virkelig så dyrt? Var en pakke med 8 stk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener jeg pleier å betale rundt 100 kr, kanskje litt mer for en pakke på 4 stk. Mulig det varierer litt på merkene da, men er nok ikke umulig at 8 stk koster 300 kr. Driiitdyrt ja.., jeg bruker mine til de er ganske så sløve... ;o/

Skrevet

Barberblader er dyrt, men ikke SÅ dyrt vel.

Hadde dratt ned imorgen og dobbelsjekket, er fort gjort at ting kommer inn feil dessverre.

Skrevet

barberblader koster vel 90 kr for en pakke, sånne venus blader..

Skrevet

Barberblader er drittdyrt :( Og samboer bruker de såå fort opp..arghh..skikkelig drit utgift..

Skrevet

sambo bruker mach og 4 pakning koster litt under 100lappen

Skrevet

hm. koster det ikke litt over 90 kr for en sånn 4-pack med venusblader da feks?

hva slags blader var det?

Skrevet

Da har han isåfall kjøpt en noe merkelig ekslusiv barberhøvel serie jeg aldri har hørt om.. Med mindre han har kjøpt en 12 stk i slengen.. Vanlig 4 pk koster ihvertfall ikke det.. =)

Skrevet

Det meste jeg har betalt for 4 pk med 3 blads gillet for menn(og kvinner:o)) er 120 kr. Så jeg ville sjekket det opp. Høres alt for mye ut.

Skrevet

Foresten så ha mannen ønsket seg barbermaskin i julegave på grunn av de dyre bladene.

Skrevet

Har han kjøpt en 8-pack av de "nye" med 4eller 5 blader på den ene side og 1 på det andre kan det nok stemme, desverre:(

Skrevet

da har han vel kjøpt dobbel eller trippelpakke.

Skrevet

og de koster langt over 100 hvertfall. Husker ikke hvor mye.

Skrevet

De er veldig dyre ja, og meny er jo møkkadyrt også. (mannen her i huset ønsket seg barbermaskin av den årsaken han også, så jeg kjøpte en dyr fin barbermaskin til ham i fjor som han har brukt fire ganger...:( )

Skrevet

Åja, nå leste jeg innlegget en gang til og skjønte at han IKKE hadde handlet på meny..

Dersom det er en litt ekslusiv type barberblader kan det fort bli dyrt, men det går an å sjekke det opp, for det hender jo at ting er programmert feil på kassa også.

Skrevet

Dere som kjøper Venusblader for bare 90 kr, hvor da? Blakker meg jo hver gang jeg må kjøpe nye, pakkene jeg har funnet koster fra 129 og oppover. :-S Ble overlykelig når vi var i finland og jeg kunne kjøpe til bare 110 for pakken (omregnet kurs fra euro).

Skrevet

Barberblad er ein DYR luksus ja...

Tihi, takke seg til skjeggete mannfolk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...