ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Begynte med noen små rosa blødninger kveld lørdag.. og det ble verre natt til mandag. Ganske sikker på at eventyret sluttet der. Dette var ingen mensblødning. Legen min har sendt en forespørsel om undersøkelse på sykehuset, men ikke hørt noe enda. Jeg klarer liksom ikke få det til å gå opp for meg. Vet det er slutt for denne gang. Var helt knekt i hele går. Bare gråt og gråt. Noen som har noe forslag til hvordan man skal komme over dette? Virker helt håpløst.. Akkurat vært på spinning for å prøve å tenke på noe annet. Verste er å være alene..pendler hjem til samboeren min i helgene..
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 uff..vet av erfaring hvor kjedelig det er å miste.... men uansett hvor lite det hjelper, så er det en grunn til at det går galt..gyn sa til meg at jeg kunne være glad for at kroppen min gjorde jobben sin når noe var galt med fosteret...kanskje ingen trøst nå, men jeg lover det at det føles lettere om ikke altfor lenge... *trøsteklem*
3barnsmor? Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 eneste som hjelper er tid, tid og tid. Det er helt for jxxxx vondt til å begynne med, men minnen blekner men blir der alltid
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 Takk for det:) Hjelper litt. Er vel en god grunn til at dette skjedde. Litt vanskelig å se det nå. Nå får jeg hvert fall tid til å gjøre ferdig utdannelsen, selv om jeg hadde gledet meg masse. Det kom så overraskende. Alt virket så bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå