Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Ny-singel, bitter og forsmådd, så kan noen minne meg på alt jeg nå slipper å forholde meg til? Mine bidrag - avklipte negler i do - skjeggstubber over hele vasken ved hver barbering - fyllesnorking - aldri mer tomt for sjokolade når jeg er snopesyk - svigerfamilien - lange monologer om hvorfor liverpool tar gull DENNE sesongen Andre?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 - Du slipper å ha flere unger enn de du faktisk har født - Kan ligge på kryss og på tvers i sengen - Slipper å ha oppvaken på benken, når oppvaskmaskinen er rett under - Slipper å trø i sokker overalt - Sure fjes nå Liverpool taper, noe som forresten er ofte
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 -System i ``rotet``, eller rot i systemet. -Slipper å tenke på å si fra til en annen visst du skal ut med venninner o.l. -Mer penger til deg selv og den lille -Slipper å gruble over hva mannen gjør, hvor han er, hvorfor han ikke svarer, hvorfor han er sur nå osv. -Kan se det du vil på TV. -Slipper å se fotball. -No more kluss i rutinene.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Ha sex med den du vil, når du vil Slippe å lukke igjen dasslokket 150 ganger for dag Slippe å mase på noen for å gå ut med bosset Slippe syke mannfolk som syter fordi de er tett i nesa Slippe snorking om natta Kan gå i joggebukse heeeeele tiden og slippe å gjøre deg sexy for noen når det du helst vil er å slenge deg på sofaen i en deilig pysj eller joggebukse:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Slipper å fake interessert i de sinnsyke hobbiene, i tillegg til fotball. Slipper å forholde deg til alle hans fjerne venner, som alle er hans "bestekompis". Slipper at han snakker med andre jenter hele kvelden på tlf, de er jo hans "bestevenninner" (skal liksom ikke jeg dekke det behovet) Slipper å bli beskyldt for å være paranoid når du finner parfymerte brev i skuffen der du også har dine papirer... Kunne fortsatt lenge, men jeg er jo egentlig over ham..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå