gullemitt09 Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Synes ting er helt for jævli om dagen.... Har så inderlig lyst å bli gravid... Men alle andre blir det bare... Å spesielt di som ikke ønsker det en gang... Blir så deppa... Syns alt er kjempe urettferdig.... Har prøvd i snart 2 år, hatt en MA, å så går enkelte og har seg en gang en lørdagskveld, å da sitter spiren... Hvorfor skal det være slik?!?!? Andre som er frustret og lei om dagen??
BlessItBe Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 åh, dette gjør meg så deprimert også.:/ Alle vennepar venter barn. Og i mange tilfeller er det: Han glemte å hoppe av i svingen eeen gang! Jeg fatter d ikke asså... Ellers har ikke p-pilla funka osv. Er i vår 7 pp, har ikm på søndagen, meeen kjenner jeg meg selv rett kommer mensen som vanlig...
gullemitt09 Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 Ja, kan tenke det er flere som føler det slik.... Er skikkeli kjedelie greier... =( Har begynt på min 6pp i dag, tr forsvant i går... Så krysser vi fingre og tær NOK en gang, for denne pp.... Lykke til =) Håper du ikke får mensen ) ;o)
Prinsen & spiren Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Skriver under på denne her.. ALLE (!!!) blir gravide rundt oss omdagen... Vi er nå inne i vår 12 pp, og håper selvfølgelig, men...
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Åhhh jeg har det akkurat sånn om dagen jeg også.. Vi har snart prøvd i et år, men ingenting har skjedd. Fatter det bare ikke! Det må jo være noe som ikke stemmer?? Har sluttet å teste for EL.. orker rett og slett ikke å fokusere på det å bli gravid. Håper hver mnd at vi gjør det vi skal riktig og at vi får en positiv overraskelse.. men den har latt vente på seg til nå. Er fryktelig redd for at vi skal havne i kategorien barnløs.. Skal til gu i desember.. men det er så leeeeenge til ( huff..
Luna <3 Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Er utrolig deprimerende når alle rundt deg har barn eller er gravid. jeg har prøvd i over 1 år nå, og kjenner jeg begynner å bli utrolig lei. Syns alle går med mage nå, kjenner jeg får helt vond inni meg hver gang jeg ser en som er gravid. En venninen av meg ble gravid for ikke så lenge siden, og tok abort. Det er så urettferdig!!!! Hvorfor blir folk som ikke ønsker barn gravid, og ikke jeg??
Torjus og Lones mamma Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Jeg skjønner dere alle veldig godt! Jeg har ei datter på snart 20 mnd, og før jeg litt overraskende ble gravid med henne, hadde vi prøvd i over to år, med bl.a. tre pergotime-kurer og prøverør neste. Og det hjelper ikke når jeg var over tredve, og vi hadde vært gift ei lita stund. Det var mye mas! Nå er vi inn i 6pp med nr to, og det samme skjer igjen. Jeg er 34, og vil selvsagt bli gravid fort. Folk spør og har forventninger. Og rundt oss bli alle gravide, å veldig mange fikk sin første rett før oss. De fleste greier det på 1. eller 2. pp. Jeg trodde at det ikke ville føles så vondt denne gangen når vi allerede har ei å glede oss over, men det er nesten like ille. Vel, man får vel bare krysse fingrene...
Fatu Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Du er ikke alene, jeg har blitt allergisk mot å gå i byen på lørdager, syntes alle er gravide, eller går å triller på vogn.
DetERlovÅhåpe<3 Skrevet 11. november 2008 #10 Skrevet 11. november 2008 heeeelt fullstendig enig med dere alle sammen. er slitsom,trist og tungt å høre om at ååå jeg er gravid, eller de sitter der å duller med barna sine, og der sitter man helt hjelpeløst og ikke kan gjøre stort med det. det siste året er det en ny venninne HVER uke som er blitt gravide. det er faktisk ikke tull. om jeg så er på nettby eller facebook så ser jeg stadig jeg skal bli mor,venter en lite,skal på ultralyd, det skjer ting imagen osv. blir nesten kvalm av sjalusi. for jeg ønsker meg så sterkt et barn nå. og nå har vi prøvd i 1 år:-O
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 11. november 2008 #11 Skrevet 11. november 2008 heilt enig me dere alle. venninner før på barn i tonne vis å her prøver me i flre måneder,år men ingenting skjer. fikk nett høre ei venninne er 8uker på vei, flere blir gravide uten de va meiningen å her sitter me.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå