3b@rnsmor-30* Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hva skal jeg servere i morgen kveld??????? Får besøk av 3 venninder.... skal ha noe mat og litt godt etterpå... jeg er hjemme fra jobb kl ca kl 17, og skal fôre familien (noe jeg tror mannen ordner med grandis...), og skal da lage mat og rydde litt før folka kommer kl 20...
line_n & sara Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 middag eller kosemat? som kosemat bruker jeg ofte godt brød og aioli (hjemmelaga eller kjøpt i delikatessen) eller litt god fransk ost, feks Laguiole med godt syltetøy (anbefaler en med fiken og hvitvin!) bor du i oslo, kan du bare ta turen innom en delikatesse eller farmers marked, for inspirasjon! litt mer middagsinspirert er feks små pizzaer, med tynn bunn (i deigen putter du krydderurter, som tørka timian, merian, oregano, basilikum, rosmarin, husk at rosmarinen bør i morter først) smør pizzabunnene med en god pesto (helst den røde, og lag den gjerne selv, da blir det best) oppå har du kalamatioliven, soltørkatomat, løk, mozzarella og det du måtte ønske! veldig godt!
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 mm.. hørtes veldig godt ut!!! tar gjerne i mot flere tips... lite delikatessebutikker her jeg bor... og ingen har oppe når jeg er ferdig på jobb kl 17.....
Poteto Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 hva med pasta salat med baguetter? 1 boks kesam 1 bok rømme 1 purreløk 1 paprika 1 bokskinke pasta har eg aldri mål på, koker en del, så blander eg resten først så tar eg litt å litt pasta
Ulldott Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 taco pai nachos med kjøttdeig serveres med rømme og salsa kylling/svinekjøtt strimler med salat og tzatziki (hvordan skrives det?) i pitabrød er knall godt og enkelt horn med innbakt ost og skinke Det var det jeg kom på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå