ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 -og alle spoer om jeg har nerver osv... Og det har jeg igrunn ikke. Bare gleder meg så mye at jeg skjonner ikke hvordan jeg skal klare å vente!! Hvordan gjoere ventetiden kortere?? hihi...
Mille** Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Ååå, det er så koselig å gifte seg, du har virkelig noe å se fram til. Kos å være gift også da. ;o) Hos meg kom nervene kvelden før, merkelig egentlig siden jeg hadde vært sammen med han jeg skulle gifte meg med i 8 år allerede. )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 Huff, ja, nervene dukker vel opp...
Løven,fisken og vekten Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Skjønner ikke hvordan du har unngått å få nerver jeg;))hihihihi Skal ikke gifte meg før 13 juni og har vært sammen med samboeren min i over 9 år men fikk nerver allerede den dagen kirka og lokalet ble bestilt jeg;)))hihihihi På torsdag skal jeg reise å prøve brudekjole og jeg gleder meg som en liten unge;)hihihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå