komp Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Har sett litt på den runde varianten av barnesenga stokke. Synes den er veldig pen og den virker veldig praktisk. Man kan endre sengen etter barnets størrelse. Men, har noen av dere peiling på om man må kjøpe ny madrass hver gang man skifter størrelse eller følger det med?!
Randis Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Har du sett leander senga? Ikke vugga altså. Den er kjempefin. Vet ikke om madrassen til stokke. De to sengene er mine yndlinger.
Bubble Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Madrass og bunn er den "pakken" du kjøper når du skifter størrelse, til ca 1500,- Den er kjempefin!
baby ventes 11 mars :) Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 hadde jeg bare hatt råd...6000 kroner,,,snufs det er dyrt.
aba-78 Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Jeg kan virkelig anbefale Stokke-sengen! Formen er perfekt for en liten bebis:-) Gutten min trives ihvertfall veldig godt oppi den! Når du kjøper den dyreste pakken (vugge og seng), får du madrass til både den lille og store sengen.
Mathilde og mini Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Denne er så fin! Vurderer å kjøpe den selv.
komp Skrevet 5. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2008 ja det er veldig dyrt.. men håper den kommer på salg rundt jul eller i januar takk for svar
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Jeg skal også ha en slik seng til min lille ;o) Spørre Tom Cruise de hadde tydeligvis en slik en til jenten sin.... Vert kjekt om de hadde hatt litt salg ja,er imidlertid så heldig at jeg skal få den av mamma
Endaenbabyønskes Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Hei! Jeg kjøpte den på babyshop for to uker siden. Da var det 20% avslag på pris. Den er bare helt skjønn og jeg gleder meg vilt til å ta den i bruk:))) Den er veldig praktisk med hjul og lett å ta med seg i hele leiligheten. Den lille "vugga" tror jeg virker god og trygg på en liten nyfødt baby. Gled deg dersom du bestemmer deg for Stokke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå