Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her over nett eller telefon: NEI, he he.

Skrevet

Ikke på kretiogpleti, nei, men vet at det finnes seriøse aktører.

Skrevet

Etter å ha blitt spådd et par ganger, så NEI.

Skrevet

Det er mer mellom himmel og jord enn det som er opplest og vedtatt. Feks jeg kan se hvilket kjønn gravide venter. Vet ikke hvordan. Jeg bare vet det. Det har ALDRI slått feil. Ikke en eneste gang.

Skrevet

Så det at jeg har truffet på kjønnet til over tredve gravide er en tilfeldighet?

Skrevet

Herlighet, nei :P

Og kakemonsteret; akkurat kjønn hos gravide (regner med du mener babyene da, og ikke mødrene, haha!), er ikke akkurat hjernekirurgi å gjette på. Det er enten det ene eller det andre liksom..oddsene for å treffe på 30 personer er gode når det er 50/50 sjangs til å få rett.

Skrevet

Riktig , Mintcondition=) Det er ren statistikk..Så ja, jeg tror det er tilfeldig. Andre ting du kan gjette på da?

Skrevet

Tror at 99% av det er bullshit, men så er det en sjelden gang noen som faktisk kan det de driver med. (Og de driver ikke med sånn telefonspåing for 30,- minuttet, eller hva det nå koster.)

Skrevet

En vennine ble spådd i kort for ikke lenge siden, Var helt utrolig hvor mye som stemte... Hun trodde ikke så mye på sånnt selv men blitt veldig overbwevist etter hun ble spådd, ble spådd fler ganger etter d og allt er riktig.... (at hun kom til å få jobb tilbud, men kom til å takke nei, at hun kom til å få et annet jobbtilbud senere det året, hun bytte ikke jobb, men hele avd hennes ble flyttet... Og hun fikk et jobbtilbud også før det.. Masse mer jeg kunne skrivd men gidder ikke :-)

Er nok mange som bare skal ha ut mest penger av deg, men jeg tror litt på det.. Skal iallefall prøve å bli spådd før jeg dømmer det....

Skrevet

Jeg snakker ikke om å gjette, jeg snakker om å vite, sikkert, like mye som jeg vet at 2+2 er 4. Og det gjerne når de akkurat har blitt gravid, så det er ikke noen mage som ser sånn og sånn ut, at de liker det og det best osv. Jeg bare vet det. Og jeg sier det skjelden til dem, så det er ikke noe sånn "nå skal vi tippe kjønnet, 50 kroner til den som får rett".

Om dere tror på meg eller ei er jo ikke viktig. Det er jo ikke akkurat nasjonens fremtid jeg ser.

Og så vet jeg at jeg har med meg minst en "hjelper" (kanskje noen sier skytsengel). Vet at det er en kvinne med min side som vil meg godt. Og om dere kaller meg skrulle, så er ikke det så viktig heller.

Bestefaren min "så" om kvinner var gravide eller ikke. Jada, suppehuer, jeg snakker selvsagt om før magene viste. Rart og jeg kan ikke forklare det, men betviler det ikke.

Ca 10% av menneskets DNA er kartlagt, resten bryr de seg ikke så voldsomt om. Hvem er dere til å si at i de resterende 90 så er det ikke evner som ennå ikke kan forklares med skolemedisinen?

Det blir jo like sykt som å si at i hele det uendelige verdensrommet så er vi det eneste livet.

Skrevet

Trenger ikke å bli ufin! Du må vel respektere at det finnes folk som ikke tror på slikt??

Skrevet

Jeg tror det er mye mellom himmel og jord som vi ikke forstår, men stiller meg tvilende til slike spådommer. Av ren nysgjerrighet lot jeg meg spå av tre stykker her inne (på BIM) og ba om svar på følgende:

Føder jeg før, på eller etter termindatoen (oppga den ikke),

hvilket kjønn har babyen (kjønnet var ukjent for oss),

og vil fødselen forløpe greit denne gangen (oppga at vi planla hjemmefødsel).

Tre spørsmål til tre forskjellige damer = ni svar.

Kun en av damene "spådde" rett på ett av spørsmålene: at vi fikk en gutt.

Ellers bommet alle på sine "spådommer". :-) Av den grunn opprettholdes skepsisen til spådamene, i allefall de som opererer på slike fora. ;-)

Skrevet

Er det jeg som er ufin..? Jeg bare slengte på suppehuer til den som insinuerte at jeg gjettet kjønnet på den gravide og ikke barnet i magen. Det var vel like mye en spøk som den jeg svarte på?

Skrevet

Å herregud, er jeg et suppehue fordi jeg poengterte at du formulerte deg litt vittig også eller? Å si at du kan gjette kjønnet på gravide er liksom så...lett. All den grad gravide er damer, per def :P

Skjerp deg.

Skrevet

Synes det er flott at det finnes mennesker som tror på slikt og ikke bare kynikere som meg. Men tror bare ikke på det...Har sett feks åndenes makt ett par ganger og jeg kan ikke annet enn å humre...Men som sagt, fint at det finnes "fargeklatter" i samfunnet=)

Skrevet

Nå må ikke DU bli ufin, da. Jeg skrev jo at det var en spøk, slik som DU spøkte om det jeg skrev. Skjerp deg selv, i såfall.

(suppehue er jo ikke akkurat en seriøs benevnelse, i allefall ikke i mitt ordforåd. Men det er vel faren med å skrive, man må passe seg for ting blir ikke alltid oppfattet slik man hadde tenkt)

Skrevet

Tror helt klart at det finnes mye mellom himmel og jord ,men tror ikke på spåing ,heling og sånt tull..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...