Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Sjefen spanderer Sydentur like før jul og jeg har ikke noe lyst til å være med. Har hengemage og er overvektig. Hva kan jeg ha på meg,og evt hvor kan jeg kjøpe slike klær?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Tullejente! Tenk så flott du kan få det da! Sol, varme, strender, ahhh... Hiv deg rundt, ta litt sol i forkant - jada, det er sikkert ikke politisk korrekt å ligge i solarium, men få litt farge på kroppen! Så finner du deg en badedrakt som du liker - kanskje til og en todelt med "topp" som dekker magen og bade-boxershorts! ...såframt du har litt lyst da
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Topp høres lurt ut. Hvor kjøper jeg det? Postordre?
bomsa Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 du finner masse fine badedrakter på vanlige sport1 butikker ol... Adidas har fine store str, sikkert andre merker også. I sportsmann katalogen er det også store str, samme merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå