Gjest Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Vil jeg bare si stygge ord jeg.. "piiip piiip pipipipipiiiiip piiiiiiip" Jeg blir ALDRI ferdig med dette kjøkkenet!!!!!!! Lat mann gis bort!! SNÆRR
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Si det som det er du; FAEN I HELVETE!!!!! Hehehe, men du.......hva skjedde egentlig? Han var jo som en Duracellkanin her forleden! Hmmmm..............kanskje skifte batterier på ham;-D
Reveenka Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Kan bli med og knurre litt jeg også - her er det isolasjon i taket på tilbygget som mangler. Kaldt om morran, ja....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Jeg sier som Klatten, bytt batterier... og et spark i baken:-)) Kjøkkenet blir ferdig til jul, det må bli det.... Og da truer du med at det ikke blir julemiddag.... så skal du se latmann reiser seg:-DD
Gjest Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Den forbaska reklamekaninen er oppskrytt!! For her durer den slett ikke med sag og hammer i henda.Her har man gooooood tid tenk!! Tenker jeg setter støm i ræva og to kakk i hue.Da må maskineriet harke seg i gang???
Karomamma Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 He he, strøm i ræva er bra! Så kjedelig at han har tatt en tenkepause, nå som dere var så godt i gang! Du får gjøre som jeg, bare sette i gang sjøl (hvis du er i form til det da). Så kan han sitte der og tenke...
Ronja65 Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 He he... Jeg bor mitt i et oppussingsobjekt!...så jeg vet akkurat hva du snakker om... Og du!!... jeg har jo nettopp giftet meg med han:-))))). Men....... når de får tid å tenke, så blir det jo fint også.-))), det sier i alle min mann:-))))
Gjest Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Her skynder han seg sakte,og ingen i verden får fart på noe da altså... Jeg har alt prøvd saga,og da resulterte det at det kom opp ca 20cm til....men jeg kan da ikke vente på at "handy man" dukker opp hvert skuddår.grrrrrrrhph Jeg hadde en plan,og den er da ødelagt med snart 2 uker!!! Skal se det er ferdig lille julaften kl 05.45..HYYYYYYL Men på den andre siden,det vil bli fint til slutt.Jeg vet bare ikke når.... sukkh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå