Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Sitter på jobb enda, blir her HVERTFALL til 2130, og jeg begynte 0715 idag tidlig. Er nå inne i 4 uka med overtidkvelder, og har ikke hatt en eneste frihelg.. Siste to helgene har jeg heldigvis kunne gå hjem tidlig på søndagen, så jeg har fått litt ut av ettermiddagen. Nå kjeder jeg meg, samtidig som jeg er litt bekymret for fremover, for jeg vet at dette nok er siste overtidsdag på lenge.. Med andre ord blir lønna mindre fra nå av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå