Magandang anak ko Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Gjerne med teflon el. Noen som vet om noe som er billig og bra? Evt. dyrt med garanti på?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Vet ikke om ikea har med teflon, men deres kjeler går til induksjon. Du kan teste med en magnet under kjelen, fester den seg kan du bruke den på induksjonstopp, vil den ikke feste kan de ikke brukes.
prekæs Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 All steel serien til høyang polaris. Ikea har gode brukbare og ikke minst rimelige kjeler. Partykjelene til høyang kan også brukes, men liker all steel best. Nesten alle kjeler er beregnet på induksjon i dag:)
Magandang anak ko Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 Takk:o) Har hatt ikeapanner med teflon tidligere, kan bruke dem max ett år før de flasser av og jeg må kaste dem å kjøpe ny. Vil heller legge litt penger i dem og få garanti slik at jeg kan bytte dem om dette skjer. Har sånne panner nå, men de kan ikke brukes på induksjon:o( Stålkjelene fra Ikea er helt greie, men trenger en sausepanne, sautèpanne og stekepanne. Dyrt.... Hva koster all steel prekæs?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Kjeler fra ikea syns jeg er helt kurante, trodde jeg måtte kjøpe dyrere teflonpanne for jeg syns som du at teflonen hos ikea ikke holdt mål. Men nå har jeg hatt en høyang polaris teflonpanne og den ble like fort "dårlig" eller mistet teflonegenskapene. Enda jeg ikke vasker med zalo eller noe...
Magandang anak ko Skrevet 4. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2008 Jeg har nå noe som heter scan pan, de har 20 års garanti. Den typen jeg har kan dessverre ikke brukes på induksjon. Dersom de begynner å flasse, får du ny! Koster 5-600 kr, men da har du panne i 20 år istedenfor å kjøpe på Ikea for 1-200 kr en gang i året;o) Høyang polaris har jeg ingen erfaring med, dessverre.
prekæs Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Jeg husker ikke helt, men ga vel rundt 5-6 hundre for en sautepanne. Dvs en dyp stekepanne med lokk. Ikke de helt billigste mao, men en helt grei pris. 3-4 liters kjele ga jeg rundt 400,- for og en liten fikk jeg for 60,- på fretex. Og de er like fine og blanke selv etter å ha blitt vasket i oppvaskmasin. Har også Party, men synes det koker opp senere i den. Skal du ha store suppekjeler og pølsekjeler, kan de fint kjøpes på Ikea, og det er mulig kvaliteten er bra på de kjelene også. Jeg tenker på til saus, grøt osv, men det har jeg ikke prøvd.
prekæs Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 All steel får man på tilbud innimellom. Også i pakning med flere kjeler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå