Gå til innhold

Kjenner ingenting

Lykkelig med 1.baby i magen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er i 6.uke nå, men kjenner ingenting på kroppen at det er noe som utvikler seg der inne, ingen kvalme, tretthet eller noe. Begynner nesten å tro at jeg ikke er gravid, men har testet positivt på to tester da:)

Når skal jeg egentlig begynne å kjenne noe?Er det forskjellig for hver enkelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei !

Jeg hadde det slik, og merker fortsatt lite til graviditeten og er nå i uke 16..så tror ikke alle merker det så godt :) Sett pris på at du er i fin form og håp på at det holder seg slik :)

Skrevet

Jeg hadde det også sånn de første ukene. Kvalmen kom så vidt mellom uke 7-8, men hadde den heldigvis veldig lett. Trøtthet har jeg aldri merket noe til. Hadde så lite symptomer at jeg ikke turde tro på noe før jeg hadde sett beviset på ordinær ultralyd i uke 19:-)

2 tester var ikke nok til å overbevise meg, her måtte det bortimot 10 til før det gikk opp for meg

Skrevet

Sånn hadde jeg det også. Var kvalm mellom uke 7 og 9, så merka jeg ingenting før første spark i uke 20. Tok meg 5 tester før jeg turte å tro på det, virkelig liksom...

Skrevet

okey:)Tusen takk for raskt svar og beroligende svar:)Jeg håper nesten at jeg kommer til å kjenne noe de neste ukene, bare for å få et lite hint om at det faktisk er noe der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...