Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hei på dere Jeg bare går rett på sak jeg =P : I helga så jeg at det var mye tykt slim som kom utav skjeden når jeg tørket meg. Kjente på konsistensen mellom dopapiret at det var veeldig tykt og hardt (som gelè). Kan dette være slimproppen, eller litt av den..? Var ingen blodstriper i den, men ganske ekkelt var det. I så fall vil den "bygge seg opp igjen" ? Jeg lurer litt på om kanskje bringebærblad teen har en litt negativ virkning, for jeg synns å huske at dette har skjedd en gang før og... ? Kan det være det..eller er det noe de fleste opplever..? Tusen takk for svar
ticalinda Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Hei, Siden du er rett på sak, så skal jeg være det også....: Si ifra til jordmor/lege. Hvor langt er du på vei? Normalt så bygger slimproppen seg opp igjen, og man trenger ikke å bekymre seg for det, men det ikke alltid desverre..
Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Takk for svar. Jeg skal til jordmor på lørdag og tenkte å ta det opp meg henne. Jeg er 24+0 uker idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå