Gå til innhold

Hvilken størrelse har dere på dynene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har dobbelt dyne til oss, (200x220)

Og ungene har vanlig størrelse (140x200)

Lillemor har ennå i sommer brukt juniordyna når vi har vært på ferie. Har levnet den hos besteforeldrene. Tenker at den fortsatt passer til jul når vi kanskje skal dit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlige dyner men 220 lange. Hater dobbeldyne, vi har det på hytta og det var akkurat så ekkelt som jeg trodde det skulle være. Blir svett av å ligge inntil og trekk mellom oss dersom vi trekker oss fra hverandre. Nei, jeg liker at vi har hver vår dyne :) Snuppa har også vanlig størrelse.

Skrevet

Våre er 140X200.

Eldste har IKEA dyne og den er 150X200. litt irriterende at alt sengetøyet til henne og må være fra ikea.

Minste har ikea dyne som er enda mindre.

Skrevet

Barna har 140X200, mannen har 140X220, jeg har dobbel dyne (200X220) fra den tiden vi var mer nygift. Jeg er svært fornøyd med den. Da får jeg mannen til å komme inn under om kvelden, så blir min dyne varm, mens hans fremdeles er kald. Om morgenene har jeg plass til en jente eller to, og det er jo kos!!

Skrevet

Regner med at det blir som Anjo snart. hehe:) Vi har dobbeldyne (200X220), men gubben klager så veldigat regner med at han snart henter sin egen dyne, men jeg elsker den:)

Barna har 140X200

Skrevet

Sønnen har vanlig 140x200 dyne, vi har enkeltdyne 140x220. Godt med lang dyne, men vil ha min egen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...