Gjest Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Når man er sliten, ikke kan ha sex enda (3 uker etter fødsel), og trenger litt oppmerksomhet? Lurer på om noen har tips som ikke innebærer frisør og skjønnhetssalong akkurat nå...Alt går liksom i ett, og kjæresteri er det lite av. Kanskje burde jeg gjøre noe for han....men hva...
Gjest Gul stjerne Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Vel, om du ikke hadde en veldig tøff fødsel og ble sydd mye, kan du faktisk ha sex når du har lyst og føler for det. Jeg hadde en grei fødsel og kun overfladiske rift som ble sydd, og ikke smerter. Etter fødselen var jeg enda full av "knullehormoner" etter svangerskapet, og hadde så lyst på kjæresten min at vi hadde sex ette ni dager. Det gikk heeelt fint;-DDD Om dette er aktuelt, husk glidekrem eller olje.
snart mor til 3 Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 trenger du nødvendigvis å gjøre DEG så deilig?? hva med å handle inn en sekser øl, laste ned en actionfilm og handle inn mye god snop?? så tar dere en kveld på sofaen ilag og slapper av tett i tett? trenger jo ikke innebære sex??
Elletuppa Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 De e jo manger måter å har " sex" på. Begge kan jo ha de deili uten at du får smerter der du har født. Du kan å lage godt mat, fortelle han kor fantastisk han er, flørte, masere han på ryggen, dulle osv osv .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå