Kristinanutten Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Må bare dele min begeistring med dere - fikk vite på ultralyd i dag at det er en liten gutt jeg har i magen! Stor stas. Og alt var bra med den livlige krabaten Ble litt overrasket da jordmoren sa det, for alle rundt meg var så overbevist om at jeg ventet jente, at jeg nesten hadde begynt å tro det selv også.
Kickie Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 hehe... morsomt. Jeg har ogsaa veldig jentefoelselse, og alle tror det blir jente. Saa blir spennende aa se naar den lille kommer ut. Vil ikke vite kjoennet paa UL. Og saa bra at alt sto bra til!
Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Hehe, jeg kjenner meg igjen =p Jeg, og alle andre var sikker på at jeg ventet gutt. Jeg hadde lixom "guttemage", ikke vært dårlig ol. som vist nok skal være typisk for de "gutteventende". Men neida, det var en jente inni her =p Jeg ble ganske overrasket kan en si. Hehe, men veldig kjekt med jente da =D Gratulerer med gutten din da
høno71 Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Hei! Ved mine to forrige svangerskap hadde jeg lik vektøkning, lik tutmage, like kvalm, like mål.....-->1 gutt, 1 jente;-) Tror liksom jeg får gutt nå, har alltid blitt spådd gutt, jente, gutt... Samme hva det blir denne gang...tenker mest på å få et friskt barn!
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Sååå gøy! :) Jeg trodde jente første gang, men det ble en gutt og kjente meg igjen i innegget ditt her, hehe. Ble så overasket da jordmor sa det var en gutt Denne gangen sier alle jente... Skal på UL om 3 uker... Jeg har ingen anelse! Mitt høyeste ønske er at alt står bra til med nurket og om det blir ei lita prinsesse denne gangen, så blir det med stor P
lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Ja det absolutt viktigste er at barnet er friskt! Vi tenkte litt for mye på dette med gutt/jente når vi skulle på ultralyd denne gangen og var ikkje forberedt på at noe kunne være "feil". Så når vi da fikk vite at vår lille gutt hadde hareskår ble vi litt tatt på senga. Gutten var frisk ellers, men vet jo at det blir en tøffere tid etter fødselen når man ikke kan amme på vanlig måte og at babyen på opereres.
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Hehe. jeg og alle andre trodde jeg også gikk med jente. men nei.det var nok gutt her også. Jeg har to gutter fra før og der har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt , men har slitt med kraftig bekkenløsning. Denne gangen har jeg vært sykt kvalmen , men har ikke bekkenløsning så det plager meg. hva skjer. er det rart vi trodde det var jente. Ender opp med Ole Dole og Doffen jeg tydeligvis. For med den snurrebassen mellom bena var det ikke tvil en gang.. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå